قنواتی: ماهشهر هنوز بدون شهردار است

خورنا: عضو شورای شهر ماهشهر گفت: اعضای شورای شهر درباره انتخاب شهردار هنوز به اجماع و توافق نظر نهایی نرسیده اند و تا دو هفته آینده شهردار انتخاب می شود.

نعمت الله قنوانی اظهار کرد: ۹ نفر به عنوان گزینه های مورد نظر اعضای شورای شهر برنامه های خود را اعلام کرده اند اما اعضای شورای شهر هنوز به جمع بندی کامل نرسیده اند و تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده است.

وی افزود: نظر اعضای شورا بر این است که غلامحسین کمایی شهردار فعلی ابقا شود و چون ماهشهر مسائل پیچیده ای دارد بنا بر این امر گذاشته شد، اختلافات کنار گذاشته شود تا اعضا در فضای تعاملی حداکثری به توافق برسیم و تنها مسئله مدنظر ما، رسیدن به اجماع نظر است چون اجماع نظر، کلید موفقیت برای شورای شهر است.

عضو شورای شهر ماهشهر با بیان اینکه باید به دغدغه های مردم ماهشهر پاسخ مناسب داده شود، تصریح کرد: چون اکنون در اوج کار و فعالیت های عمرانی قرار داریم، باید اختلافات را کنار بگذاریم تا شهرداری دچار رکود کاری نشود و فعالیت های عمرانی و خدماتی شهری با شتاب و حرکت بیشتری ادامه پیدا کند.

قنوانی، اشتغال را یکی از مشکلات اساسی ماهشهر برشمرد و اضافه کرد: ماهشهر قطب پتروشیمی است اما بنا به دلایل متعدد در بحث اشتغال در گذشته کوتاهی شده است و این به اشتغال نیروهای غیر بومی مربوط می شود. ماهشهر منطقه صنعتی و مهاجر پذیر است به همین دلیل این با این مشکلات دست به گریبان است.

وی بیان کرد: انتظار داریم توسعه صنایع پائین دستی در دستور کار قرار گیرد و چون پتروسیمی صنعت مادر است اشتغال در آن شکل گرفته است. اگر بخواهیم جهش و حرکت اساسی برای اشتغال صورت بگیرد باید به شهرک های صنعتی توجه خاص کنیم. توسعه صنایع پائین دستی پتروشیمی موجب ایجاد اشتغال می شود و گر دولت آن را جدی بگیرد و بخش غیر دولتی پای کار بیاید این اشتغال از این وضعیت خارج می شود.

این عضو شورا شهر ماهشهر با اشاره به استعدادهای ماهشهر گفت: ماهشهر استعدادهای دیگری در زمینه شیلات و کشاورزی دارد ضمن اینکه رودخانه های پرآبی داریم.در بحث کشاورزی در منطقه توجه لازم در سال های گذشته نشده است. آب مناسب و زمینهای مستعد در کنار رودخانه جراحی وجود دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حسین در روز 12 شهریور جلسه انتخاب شهردار ماهشهر برگزار گردید و آقای جمال صالح زاده با 6 رای به عنوان شهردار انتخاب شد ولی آقای نعمت قنواتی،قدرت سلطانی, حسن دوستان، سعید حیاتی و مجاهد نظارات بدلیل اینکه آقای کمائی رای نیاورده جلسه رو ترک کرده و باعث بروز مشکلاتی در شهر شدند.
    • حسین واقعا.متاسفم از این بی اخلاقی بعضی از دوستان
  • ناشناس تصور كنيد هرعضو شورا بعد از اينكه نظر اكثريت برايش خوشايند نباشد جلسه را ترك كند و جلسه را از حد نصاب بياندازد،ديگر مي شود اسم دموكراسي بر آن گذاشت اين نوعي ديكتاتوري است.آقاي صالح زاده طبق روند كاملا دموكراتيك و قانوني به عنوان شهردار انتخاب شده و در صورت ابقاي شهردار فعلي حق ايشان ضايع شده.تمام.
    • ماهشهري به نظر ميرسد راوي فرد صادقي نبوده هيچ عضوي جلسه را ترك نكرد بلكه اشكالات قانوني در برگزاري جلسه پيش آمد و ايرادات قانوني گرفته شده توسط اكثريت اعضا مورد تاييد استانداري هم قرار گرفت كه شايسته است مردم از ايستادگي اعضايي كه در چهارچوب قانون از مطالبات مردم حمايت مي كنند تشكر نمايند و بنده به سهم خود از شهردار پرتلاش و اعضاي شورا شهر قدرداني مي نمايم
  • ناشناس متاسفم از كساني كه به ميزشان سفت چسبيدن.بابا نميخوانت چرا ول كن نيستي.برخي دوستان ميگن در اين چند روز فشارزيادي به كامران رئيس قنواتي وخانم افشون از طرق مختلف وارد آوردن.برادر خانم افشون در آزمون آتش نشاني شركت كرده و قبولي ايشان را به راي موافق خواهرش به شهردارفعلي منوط كردن به همين دليل هنوز نتيجه آزمون رااعلام نكردن(قراربودشنبه اعلام كنن)به كامران هم از طريق رفقاشون در طايفه قنوات فشار آوردن.آخه انصافآ اين هم شد راه برا نگه داشتن يه پست دنيوي؟
    • مهدی من از همکاران کامران رئیس قنواتی در دانشگاه می باشم، بدترین روزهای جناب رئیس قنواتی را در این سال ها طی یک هفته اخیر دیده ام. عزیزان این چه وضعی است که برای ایشان درست کرده اید؟ ایشان انسانی هستند بسیار شاداب و فعال و پیگیر مشکلات دانشجویان که این امر بر کار ایشان در این یک هفته تأثیر گذار بوده است.
    • ماهشهري به شهروند محترم توصيه مي نماييم كه از جناب اقاي كامران رئيس قنواتي سئوال نمايند كه چه كساني ايشان را در چنين شرايطي قرار دادند كه در همان جلسه از راي دادن خود پشيمان شود معلوم شد كه راي دادن ايشان به اختيار خودش نبوده
    • ماهشهري دانشگاهي عزيز آيا ميدانيد براي فشار به اين عزيز از ابزار دانشگاه هم استفاده شد راي اصلي آقاي رئيس قنواتي از ابتدا مهندس كمائي بود و هست شما تحقيق كنيد و به مطلب برسيد
  • مهدی جناب آقای قنواتی عضو محترم شورای شهر ماهشهر عرض سلام و ادب؛ همان طور که خودتان مستحضر هستید در روز 12 شهریور جلسه شورای شهر برای انتخاب شهردار ماهشهر از میان آقایان کمایی و صالح زاده برگزار که در نهایت آقای صالح زاده با 6 رأی به عنوان شهردار انتخاب شد که با توجه به اینکه این انتخاب مورد قبول شما و 4 نفر از دوستان دیگر شورا نبود جلسه شورا را ترک و از امضای صورتجلسه خودداری کردید. حال سوال من این است که ادب حکم نمی کرد که به رأی دوستان خود در شورا احترام می گذاشتید و به رأی آن ها تمکین می کردید. عملکرد شما در این چند روز با شعار شما در ایام انتخابات مغایر می باشد. در ضمن آقایان سعید حیاتی و مجاهد نظارات بعد از چند روز مراجعه و صورتجلسه را امضا کرده اند. لطفا این بازی های سیاسی رو کنار گذاشته و به فکر شهر خدمت صادقانه خود باشید.
    • ناشناس پاسخ:با سلام چنين مطلبي واقعيت ندارد هيچكدام از اعضا جلسه را ترك نكرده اند ولي اينكه اكثريت اعضا صورتجلسه را امضا نكردند دلايل قانوني داشت . و بهتر است كه همه به قانون تمكين كنيم و براي روشن شدن بيشتر مطلب بهتر است كه حضوري سئوالتان را مطرح تا جامع تر و ريشه اي تر پاسخ بگيريد با تشكر
  • مجتبی حاصل رای دادنمونه دیگه. لیاقتمون همین آبروریزیاست
    • عبدمخلص بسمه تعالی سالی که نکوست ازبهارش پیداست . وقتی که اعضای محترم شورای شهر برای انتخاب شهردار ،رای گیری کردندوآقای جمال صالح زاده راکه ازجوانان خوش فکروکاردان که مدت 9سال سابقه فعالیت درشهرداری را دارد با رای اکثریت به شهرداری انتخاب کردند.چراعدهای ازهمین اعضاء محترم چون گزینه خودشان رای نیاورد جوسازی نمودند وپای قومیت را به میدان کشیدندومتاسفانه باابروی یک مومن بازی کردند .این نشان از عدم صداقت درگفتاروعمل است.ماشهروندان ماهشهری به هیچ وجه این را نمی پذیریم،واعلام می کنیم که ما خدمت به شهروندان را خواستاریم نه سیاسی بازی ومنفعت طلبی را. خداوند عاقبت همه مارا ختم به خیرکند.انشاالله.
  • منتقد و شاكي واقعا من براي همه ماهشهري ها متاسفم.با اينكه راي اكثريتشون به آقاي دكتر روحاني بوده و عملا مشخص كردند چه مسيري را قبول دارند كسان ديگري براي آنها تصميم مي گيرند.اولا هنوز استاندار جديد نيومده فرماندار خودشون را انتخاب كردند(طباطبايي)ثانيا دنبال ابقاي مهره هاي خود در مناصب كليدي هستند.آقاي صالح زاده با سابقه حراستي چه سنخيتي با شهرداري دارد؟بخدا اين همه آدم توانا توي اين شهر و استان وجود داره مايه سرافكندگي است گه شوراي شهر ما چنين گزينه هايي رو مطرح مي كنه.بابا مردم ميگن شما رو نميخوايم.مردم به تفكر ديگري راي دادند.ول كنيد بريد ديگه! ضمنا من براي همه آقايون اصلاح طلباي ماهشهر كه ترسو بودن خودشون رو در انتخابات با فرار و گوشه گيري نشون دادند متاسفم.مهره هايي كه اونها براشون اين همه زحمت كشيدند و به اسم اصلاح طلبي راي مردم رو براشون جمع كردند به گزينه حراست فرمانداري كه از سوي جرياني در دولت قديم حمايت مي شدند راي دادند.اگر شما بزرگان اين جريانيد كه فاتحه اين جريان خونده ست.با عرض شرمندگي بايد بگم شما چندنفر كه عده تان به عدد انگشتان دو دست هم نمي رسد توانايي راي جمع كردن براي شوراي شهرتان و انتخاب شهردارتان را هم نداريد.اصلا دنبال بحث هاي آرماني و گفتماني هم نيستيد.اگر همين صالح زاده يك امتيازي به شما بدهد برايش دم هم تكان مي دهيد.7-8نفريد وهيچگاه صادقانه با هم نبوديد.ديگه دستتان براي همه رو شد.خدا رو شكر كه به لطف صنايع پتروشيمي و گمرك و اداره بندر و..آدمهاي روشنفكر و تحصيلكرده زيادي وارد اين منطق شدند وگرنه با ترسي كه شما از منطقه سوم و فاطميون و شغل كوچك خودتون داريد از خونه بيرون هم نمي زديد.بابا ترس رو كنار بذاريد.بخدا دولت احمدي به سر آمده و دولت روحاني بر سر كار است.كمك كنيد يه شهردار اصلاح طلب بر روي كاربيايد!!
    • مجتبی چی میگی شما؟ داری اصلاح طلب اصلاح طلب میکنی داری شعار جناحی میدی . میخوای مردم رو فدای حزب و حزب بازی خودتون بکنید. روحانی هم اصلاح طلب نیست برادر زیاد شلوغش نکن.
  • منتقد و شاكي پس بياييد مرد و مردونه دست به دست هم بديم و شهرمونو بسازيم.بخدا جايگاه ماهشهر اين نيست.ماهشهر هيچي ندارد فقط يه اسم قشنگ!