غلامرضا درویشی شهردار هندیجان شد

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: غلامرضا درویشی با پنج رأی موافق و دو رأی مخالف به عنوان شهردار جدید هندیجان انتخاب شد.

بهروز فرج‌الهی اظهار کرد: در جلسه نهایی انتخاب شهردار، غلامرضا درویشی با کسب پنج رأی موافق و دو رأی مخالف به عنوان شهردار جدید هندیجان انتخاب شد.

وی در ادامه افزود: عبدالحسین قنواتی نیز به عنوان شهردار زهره باقی ماند تا خدمت رسانی به مردم را از سر گیرد.

فرماندار هندیجان همچنین عنوان کرد: امیدواریم اعضای شورای شهر با اتحاد و انسجام بیشتری مشکلات مردم را پیگیری کنند و از ورود به حاشیه‌ها کاملا بپرهیزند.

وی ادامه داد: شهرداری و شورا باید حامی یکدیگر باشند در غیر این‌صورت شهر و شهروندان دچار آسیب جدی می‌شوند.

فرج‌الهی در پایان با تبریک به هر دو شهردار شهرهای هندیجان و زهره خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات مردم در اولویت اقدامات باشد و هیچ‌گاه منافع مردم را از یاد نبرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ش.علوی انتخابی شایسته اعضای شورای اسلامی شهر هندیجان پس از بحث و بررسی و مطالعه و تحقیق با اکثریتی قاطع غلامرضا درویشی را به سمت شهردار هندیجان برگزیدند.بدون شک اعضای این شورا برای این انتخاب خود دلایل محکمی داشته اند اما این جانب نیز به منظور تنویر افکار عمومی نسبت به اقدام شورای اسلامی شهر مایلم دیدگاه خود را در مورد این انتخاب شایسته اعلام دارم. غلامرضا درویشی ملقب به (مجتبی) برای مردم هندیجان چهره شناخته شده ایست .وی در دوره دوم شورای اسلامی شهر عضو فعال این شورا بود و اکنون مردی 38ساله است، فوق لیسانس علوم سیاسی ونویسنده تنها کتاب جامع در خصوص هندیجان موسوم به هندیجان تمدنی خفته در خاک. وی بیش از هر کس دیگری با تاریخ زادگاه خود و توانمندی ها و نیازهای آن آشناست . حاصل 4 سال عضویت در شورای شهر شناخت او را در مورد موضوعات مختلف شهری عمیق و گسترده کرده است وی فردی است پرانرژی،با انگیزه ،مردم دار،خلاق،خوش اخلاق،پاک دست و پیش قدم درایجاد ارتباط با رده های مختلف مسئولین کشوری. بدون شک این صفات و ویژگی ها می تواند در مدیریت وی تآثیر بسیار مثبتی داشته باشد.هندیجان به دلیل موقعیت خاص بندری و با وجود خاکی حاصل خیز و رودخانه ای دایمی میتواند به یکی از نقاط مورد توجه استان و حتی کشور تبدیل گردد اما این امربه اراده عمومی مردم و وجود مدیرانی دلسوز و فعال بستگی دارد.حسن انتخاب اعضای محترم شورای اسلامی هندیجان طلیعه ی ورود این شهر به دوره جدیدی از حیات خویش است.
    • نام(لازم)....علی .م در اینکه آقای درویشی بومی و شخصیت فوق العاده ای دارد شکی نیست.اما همین آقا امتحانش را تو شورای شهر پس داده.؟و مردم همیشه بهترین قاضی هستند؟که به وی برای بار دوم رای ندادند تا انتخاب بشود؟سوال من این یست چرا آزمون به خطا رفته اند دوستان..............
    • فرهاد آقای مهندس زریمیدانی که قبلا شهردار هندیجان بود وخدماتی از قبیل آسفالت خیابانها دیوارساحلی خرید بیست دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین نوع سازی فضای سبز ساخت بلوار وپارک را در کارنامه خود دارد وشناخت کامل به کارکنان شهرداری دارد . بهترین گزینه بود. که با بی توجهی کامل نسبت به منافع مردم انتخاب نشد
  • خورنا لطفا درج نمایید با سلام با عرض تهنیت به شهردار هندیجان و البته نه تبریک به مردم هندیجان!!!!!؟ به استحضار میرساند که قرار بر این شد که انتخاب شهردار هندیجان اینبار بر اساس اصول اولیه دموکراسی و پایش و انتخاب صورت گیرد.مردم نیز از این اتفاق میمون بسیار مسرور بودند.بنابراین قرار بر این شد که گزینه های احتمالی برنامه های خود را به شورای شهر تقدیم کنند.در نهایت بیش از 20 نفر کاندید شده و طی 4 روز در برابر اعضای شورای شهر از برنامه و اهداف خود دفاع کردند.پس از پایان سخنرانی و دفاع گزینه ها قرار بر این شد که از بین این افراد پس از تجزیه و تحلیل و پایش منطقی 2 نفر انتخاب شوند.پس از طی مراحل پایش 2 نفر انتخاب شدند.یکی آقای درویشی دارای لیسانس تاریخ و از اعضای سابق شورای شهر هندیجان بود و دیگری آقای حسین عبادی که فوق لیسانس مدیریت و برنامه ریزی شهری و دانشجوی دکترای تخصصی مدیریت استراتژیک بود.ایشان سوابق اجرایی زیادی در شهرداری اهواز هچون شهردار ناحیه 3،مدیر مشارکت و سرمایه گذاری بهسازی و نوسازی ،مسئول بافت فرسوده و ...در کارنامه دارد.عبادی همچنین چیزی حدود 8 جلد کتاب در حوزه شهر و شهرسازی تالیف نموده و مدرس دانشگاه میباشد.خلاصه پس از اینکه نظر نهایی اعضا قرائت شد باز هم مثل ادوار گذشته واژه عدالت خوب صرف نشد.گویا قبل از اینها نتیجه نهایی مشخص شده بود.و درویشی خود را شهردار مینامید.این بود که درویشی با 5 رای موافق و 2 رای مخالف شهردار شد.این که آقای درویشی صلاحیت ،تخصص و توانایی و ... دارد یا خیر به قضاوت خود مردم فهیم سپرده شود.ولی بعضی از اعضا چون گذشته به رای مردم احترام نگذاشته و شایستگی ها را نادیده میگرد.
  • قنواتی سلام شورای شهر هندیجان نه تنها با هم هماهنگ نیستند بلکه به رای مردم نیز احترام نمیگذارند.من شخصا به شعبانی بهروز رای دادم.ولی دوست داشتم علی عبادی نسب که اکثریت مطلق آراء را کسب کرد رییس شورا شود.انصافا آدم توانمندی است.اخلاق خو و پسندیده ای دارد.مردم نیز از این خبر که به ایشان هیچ پستی در شورا ندادند بسیار ناراحت شدند.عملان بعضی از اعضا هماهنگ شدند که ایشان را ضعیف کرده و منزوی نمایند.ولی دیری نمیپاید که خورشید از پشت ابر بیرون خواهد آمد و حقایق نمایان میشود.من که دیگه به این حضرات شعبانی رای نمیدهم.
  • قنواتی دوستان هر چی تو این شورای شهر هندیجان اتفاق میفته آقای شکاری دستی در آن دارد.ای کاش گاهی به احترام به رای مرم سکوت کند.
  • جوان خورنا هرمطلبی که باب میل خود و دوستانت بود را تنها درج مینمایی این در قانون و مرامنامه مطبوعات نمی گنجد
  • حمیدو سلام ایگم مجتبی هنی وانتکو داره هنی جنس ایبره سی مغازیل کور سیله هنیون مسخره بوزیه بخدا هر کی دلش خواس ایای شهردار یوبو
    • داوود تو برو یاد بگیر فارسی حرف بزن
  • هندیجان دوست به نام خدا با سلام اگر عدالت خواه هستید حتما این مطلب را منتشر کنید من برای این شورا و شهردار منتخب شان آرزوی موفقیت می کنم.اما متأسفانه احساس می شود که این شورا هم شورای موفقی نخواهد بود زیرا با کنار گذاشتن آقای «علی عبادنسب »که منتخب اصلی مردم است و با وجود کمترین تبلیغات ،مردم بیشترین رأی را داشت و نفر اول انتخابات شورای شهرستان هندیجان با اختلاف رأی بسیار بالا دیگر رقبا شد،به آرای مردم خیانت کردند ، به نظر اکثریت اهالی هندیجان آقای عبادنسب شخصی کاردان ، حامی مردم ، و صادق و عدالتگر است که دلش برای شهر خود می تبد و همین صفات خوب او باعث شد که افرادی که با خرید رأی و تقلب وارد شورا شده اند ریاست او را برنتاببند و او را نه عنوان رئیس و نه به عنوان نایب رئیس و نه به عنوان خزانه دار انتخاب نکنند. البته این افراد با این کار خود به خود ستم کرده و بر محبوبیت عبادنسب در بین مردم خواهند افزود.من خودم شخصا به آقای بهروز شعبانی و یوسف شکاری و عبدالرسول شعبانی ( که فعلا رئیس و معاون و خزانه دار شده اند ) رای دادم ، اما از کرده ی خود پشیمان شده ام چونکه آنها چایگاه خود را نمی دانند و به رای مردم احترام نگذاشته اند و از افراد پشت پرده خط می گیرند.
    • مهرویان تو هنوز بلد نیستی فارسی حرف بزنی.در مورد چی حرف میزنی؟ چند تا مثل تو تو هندیجانه که هندیجان شده این
    • غلامحسین سلام.دوست عزیزبایدبه عرض حضرتعالی برسانم که آقای عبادی نسب خودبیشترین رای رادرحاشیه شهرخریداری نمودوالان مظلوم نمایی می کند.ضمن اینکه مگرآقای عبادی نسب الان رییس شورای شهرستان نیست؟چه کسانی به وی جهت ریاست رای داده اند؟اینقدربدگویی نکینیدوعذاب آخرت رابرای خودباتهمت زدن نخرید.
  • مهرداد آقای درویشی منتخب شورای شهر است و شورای شهر منتخب مردم .مگر شما به انتخای خود برای اعضای شورای شهر شک دارید.؟
    • از هندیجان بله به شورایی که 5 نفر از اعضای آن با تقلب و خرید رأی و تضییع حقوق دیگران ، وارد شورا شده اند باید هم شک داشت ، شورایی که یوسف شکاری در ان باشد هیچ خیری ندارد، این 5 نفر حق آقای غزالی و محسن شعبانی و .... را عصب کردند . می دانم که الآن دل آقای عبادی نسب هم از دست آنها خون شده شاید هم از ورود به چنین شورایی پشیمان شده باشد.
  • ناشناس در جواب دوستمان كه در مورد انتخاب غلامرضا درويشي بسيار سرخورده و عصبي بوده بايد عرض شود كه اولا آقاي درويشي از نظر تجربه وشناخت در مورد شهر هيچ كم وكاستي ندارد ومنتخب شوراست،دوما در خصوص آقاي حسين عبادي كه فوق ليسانس است بايد انصاف داشت وگفت كه او تجربه كافي ندارد ونمي توانست براي هنديجان مفيد باشدوقطار كردن عنوان پشت سرهم كاري ندارد كه غالب آنها نيز متاسفانه ياكذب است يابزرگنمايي شده ،سوما اگر بحث فوق ليسانس است كه بايد توجه داشت آقاي عبدالرضا آلبوغبيش عضو 3دوره شوراي شهرماهشهرودانشجوي فوق ليسانس شهرسازي،آقاي محمدعلي عبادي فوق ليسانس شهرسازي وتجربه سالها كاردرشهرداري ماهشهروبومي هنديجان،آقاي سعيد حياتي فوق ليسانس مديريت اجرايي و عضويت 2دوره شوراي شهر ماهشهر و داراي شناخت كافي از هنديجان از جمله شاخصترينها بودند ولي بالاخره نظر شوراي هنديجان به اين شكل بوده كه آقاي درويشي دراين مقطع بهتر مي تواند به هنديجان كمك نمايد،كمي واقع بين باشيم
    • خودم میدانم که شما از اعضای شورا و انتخاب کننده ی درویشی هستید ، پس چرا از میان همین افرادی که نام بردید ،( آلبوغبش ، حیاتی ، عبادی و غیره ) یکی را انتخاب نکردید ؟! آیا این انتخاب شما از سر لجاجت و بی تدبیری نبوده است ؟!
  • ناشناس ((حسین عبادی که فوق لیسانس مدیریت و برنامه ریزی شهری و دانشجوی دکترای تخصصی مدیریت استراتژیک بود.ایشان سوابق اجرایی زیادی در شهرداری اهواز هچون شهردار ناحیه ۳،مدیر مشارکت و سرمایه گذاری بهسازی و نوسازی ،مسئول بافت فرسوده و …در کارنامه دارد.عبادی همچنین چیزی حدود ۸ جلد کتاب در حوزه شهر و شهرسازی تالیف نموده و مدرس دانشگاه میباشد))؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه اوني كه اين رزومه را داره مياد شهردار هنديجان بشه؟شهردار ناحيه 3 اهواز؟ والله من كل سايت شهرداري اهواز را گشتم ناحيه 3اهواز پيدا نكردم!!7تا منطقه داره ولي آقاي حسين عبادي اونجا شهردار منطقه نبوده!! ظاهرا بازارعنوان سرهم كردنه! همون درويشي حداقل ميدونيم عضو شورا بوده وبه زيروبم شهرداري آشناست.
  • محسن انتساب شایسته جناب آقای غلامرضا درویشی راابتدا به مردم هندیجان وسپس به شهردارمحترم ازصمیم قلب تبریک گفته وامیدواریم آقای شهردارتوانمندی های خودرا دراین فرصت پیش رو به منصه ظهوررسانده وهتدیجان رابه سمت شهری آبادترازگذشته سوق دهد.دوستان عزیزلطفاحب وبغض ها وبدگویی ها راکنارگذاشته وبجای سنگ اندازی دست مهرویاری سمت نماینده جدیدشهردرازکرده وتنهایش نگذارید.
  • محسن تبريک به آقاى درويشى اميدوارم تلاش خود را براى اين شهر با تمام سرعت انجام بدى دوست داريم
  • غلامحسین باسلام خدمت تمامی دوستان موافق ومخالف . تاآنجاکه ما اطلاع داریم اعضای جدیدشورای شهرهندیجان هیچگونه اختلاف نظری باهم ندارندوحتی دردوردوم رای گیری برای شهردارشدن ؟آقای درویشی هفت نفراعضای شورا به وی رای دادند.خواهش می کنم سنگ یک نفرخاص ازاعضای شورای شهررابه سینه نزنیدونفاق نکنیدتا این اعضابتوانندکاری برای مردم انجام دهندکه حقیقتاً هم تاکنون این مسئله راپیگیری کرده اند.ضمن اینکه افرادتوانمندی چون مهندس شکاری که خودکارشناس دادگستری است ومهندس راه وساختمان است درشوراوجودداردکه لازمه کارهای فنی درشهرداری می باشدوهمچنین انسان محبوبی است وبه همه احترام می گذاردخداازش راضی باشه.آقای عبادی نسب که معلم قابل احترامی است ومدرس دانشگاه نیزمی باشدوانسان بالیاقتی است.آقای بهروزشعبانی که فردی متواضع ومعلم و ورشکارخوبی است.عبدالرسول شعبانی که انسان پاک وساده ای است.آقای پیرامون که فردشایسته ای است.خانم عبادی وخان خسروی که حقیقتاً خانم هایی بالیاقت ،مومن وقابل اعتمادی هستند.وهمچنین عزیزان بیائیم دست ازبدگویی برداریم وبه این اعضای شورای تازه نفس وخلاق وجوان کمک کنیم .عزیزان ازشهرهای دیگرچون دزفول وشوشترو....درس بگیریم که چگونه به همدیگرکمک می کنند.به امیدروزی که همه دست به دست هم دهیم وهندیجانی آبادبسازییم.ضمناً من انتخاب جناب آقای درویشی رلکه فردفعالی درتمامی عرصه هاست اولاً به اعضای شورای شهرهندیجان وثانیاً به تمامی مردم هندیجان تبریک می گویم.والسلام
  • وحید محتشمی سلام آقای درویشی شهردار هندیجان من پسر شکرا... محتشمی هستم لطفا جهت بازنشسگی پدرم کمک کن تا بازنشسته بشه حقوق کارگاه به موقع پرداخت کن تنها خواهش من است.
    • ناشناس یعنی وحید جان دوستت دارم پسر قدر شناس منطقه کعباد .... درود بر تو پیرم
  • ebrahim.hesam3@gmail.com با سلام دوستان عزیز شورای شهر فارغ از موافقین و مخالفین شهردار انتخاب خود را نموده حال بیائید در کنار انها جهت ارتقا سطح خدمات کمک کنیم و فاصله ها را کمتر کنیم از اختلافات چیزی جز ضرر حاصل نمیشه برای همه در فضای اختلاف و تفرقه همه ضرر میکنن دل خوش نباشیم که من رای دادم یا رای ندادم این باری را از مسئولیت کم نمیکنه
  • جمعی از اهالی کعباد سلام ما به آقای شهردار عزیزمان آقای مهندس درویشی شهردار هندیجان کمک که کارگرانت بازنشسته شوند کی مثل شکرالله محتشمی .