شهردار آبادان: دین خود را به آبادانی‌ها ادا می‌کنم

خورنا: شهردار آبادان گفت: تمام سعی و تلاش خود را به‌کار می‌گیرم تا دین خود را نسبت به مردم آبادان ادا کنم.

محمودرضا شیرازی اظهار کرد: از همه مردم این شهر به دلیل حمایت‌های بی‌دریغی که نسبت به شهرداری دارند کمال تشکر را داریم و از آنان بابت کم و کاستی‌هایی که در امور جاری شهر وجود دارد عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: این اعضای شورا و منتخبان مردم بودند که به من رای دادند و در واقع خواست خدا بود که برای بار دیگر خدمت رسانی به مردم شریف و شهر مقدس آبادان را بر عهده گیرم.

شهردار آبادان تصریح کرد: مردم در این مدت با تماس‌های مکرر تلفنی با من، ابراز محبت می‌کردند و به گفته خودشان نذر و نیاز می‌کرده‌اند تا من در همین سمت بمانم.

وی با بیان اینکه تمام سعی و تلاش خود را به‌کار می‌گیرم تا دین خود را نسبت به مردم آبادان ادا کنم عنوان کرد: شهرداری پروژه‌های بزرگی را در دستور کار قرار داده‌ است که با همفکری شورا آنها را اجرایی خواهد کرد.

* حضور رقبا بسیار تاثیرگذار بود / برگزاری جلسات علنی خط بطلان به شایعات است

شیرازی با اشاره به برگزاری جلسات منظم شورا برای انتخاب شهردار تصریح کرد: از شورای اسلامی شهر به دلیل اینکه مردم را در کم و کیف برگزاری جلسات انتخاب شهردار قرار داد تشکر ویژه می‌کنم و البته این پیشنهاد از سوی خود من به رئیس شورای شهر مطرح شده بود.

وی با تجلیل از فعالان رسانه‌ای آبادان به دلیل حضوری تاثیرگذار در جلسات اخیر شورای شهر عنوان کرد: با برگزاری علنی جلسات مطمئنا از بسیاری شایعات جلوگیری می‌شد که البته چنین امری نیز به خوبی محقق گشت.

شهردار آبادان در ادامه خاطرنشان کرد: حضور موثر و روشنفکرانه اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و مطبوعات در این جلسات و مدیریت شورای شهر و البته فرماندار آبادان بسیار مطلوب بود که باید از همه مجموعه تقدیر کرد.

وی خطاب به رقبا و گزینه‌های انتخابی شهرداری در این دوره عنوان کرد: حضور رقبا بسیار موثر و برنامه‌های آنان نیز به خوبی ارائه شد که در نهایت با نظر شورا برای تداوم مدیریت شهرداری آبادان ابقا شدم.