برپایی کارگاه آموزش تصویری نماز در آغاجاری

خورنا: مسئول مرکز کانون پرورش فکری آغاجاری از برپایی کارگاه آموزش تصویری نماز در آغاجاری خبر داد.

مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاجاری از برپایی کارگاه آموزش تصویری و مسابقه نماز در این شهرستان خبر داد.

فرزانه محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در آغاجاری از برپایی کارگاه آموزش نماز با روش تصویری و مسابقه، در این مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و اظهار کرد: در ابتدا مربیان کانون بچه‌ها را با ارکان نماز و شیوه‌ صحیح خواندن آن آشنا می‌کنند و در ادامه با دعوت از بچه‌ها در مسابقه از آن‌ها می‌خواهند، مراحل و ارکان نماز را که قبلاً توسط مربیان به شکل نقاشی و قطعه قطعه مصور‌سازی شده است را به شکل صحیح و مرحله به مرحله مرتب کنند.

وی این برنامه را یکی از شیوه‌های غیر مستقیم آموزش شیوه صحیح خواندن نماز به کودکان و نوجوانان در این مرکز معرفی کرد و یادآور شد: این برنامه به صورت برنامه‌ریزی شده هر ماه برای گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خورنا ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن ۵۲ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.

انتهای خبر/ حسین رحمتی