حضور خادمان حرم رضوی در ۱۲ شهر خوزستان

خورنا: معاون فرهنگی کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) اهواز از حضور خادمان حرم حضرت امام رضا (ع) در ۱۲ شهر خوزستان خبر داد.

حجت‌الاسلام دانیال اریکه ظهر امروز در نشست خبری دهه کرامت که با حضور خبرنگاران در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد اظهار کرد: خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) همزمان با دهه کرامت در ۱۲ شهر خوزستان حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بامداد روز پنج شنبه ۲۱ شهریور ماه به استان خوزستان می‌آیند افزود: برنامه‌های متنوعی برای حضور این خادمان در استان خوزستان تدارک دیده شده است.

این روحانی خوزستانی افزود: خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از بامداد روز پنج شنبه ۲۱ شهریور ماه تا بعد از ظهر روز سه شنبه ۲۶ شهریور در خوزستان حضور دارند و میهمان مردم ولایت‌مدار شهرهای مختلف این استان خواهند بود.

وی در ادامه به معرفی شهرهایی که میزبان خادمان حرم حضرت امام رضا (ع) می‌شوند پرداخت و گفت: کلانشهر اهواز نخستیت شهری است که این خادمان عزیز در آن حضور می‌یابند.

معاون فرهنگی کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) اهواز تصریح کرد: شهرستان شوش دانیال نیز در روز پنج شنبه ۲۱ شهریور میزبان گروهی از خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در روز جمعه ۲۲ شهریور ماه نیز گروهی از خادمان حرم رضوی به شهرستان آبادان می‌روند و در برنامه‌های تدارک دیده شده شرکت خواهند کرد.

اریکه اضافه کرد: شهرهای ویس و ملاثانی از شهرستان باوی نیز از دیگر شهرهای استان خوزستان هستند که در روز شنبه ۲۳ شهریور ماه میزبان خادمان حرم حضرت امام رضا (ع) خواهند بود.

به گفته وی، شهر شادگان در جنوب استان خوزستان نیز در در روز شنبه ۲۳ شهریور ماه میزبان گروهی از خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

معاون فرهنگی کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های خادمان حرم رضوی در استان خوزستان پرداخت و گفت: در روز یکشنبه ۲۴ شهریور ماه این خادمان گرامی به شهرهای ماهشهر، شوشتر و سوسنگرد سفر خواهند کرد و در برنامه‌های پیش‌بینی شده در این شهر‌ها شرکت خواهند کرد.

اریکه در ادامه به حضور خادمان حرم حضرت امام رضا (ع) در بهبهان خبر داد و گفت: این خدام در روز دوشنبه ۲۵ شهریور ماه به این شهر سفر خواهند کرد و در جشن میلاد هشتمین امام شیعیان جهان با حضور اقشار مختلف مردم در قدمگاه آن حضرت در کنار کارخانه سیمان بهبهان شرکت می‌کنند.

وی حضور در منطقه ملاشیه را از دیگر برنامه‌های خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بیان کرد و گفت: این برنامه در روز دوشنبه ۲۵ شهریورماه انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) اهواز در ادامه برنامه‌های روز آخر خدام حرم رضوی را تشریح کرد و گفت: در روز سه شنبه ۲۶ شهریور ماه گروهی خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در شهر حمیدیه حضور می‌یابند.

وی اضافه کرد: همچنین گروهی از خادمان حرم حضرت امام رضا (ع) به شهرستان دزفول می‌روند و در جشن میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در آستان مقدس سبز قبا (ع) برادر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در این شهر حضور می‌یابند.