نارضایتی کارمندان زیدون به دلیل عدم پرداخت فوق‌العاده مرزی

خورنا: بخشدار زیدون گفت: کارمندان این بخش به دلیل عدم پرداخت فوق‌العاده مرزی ناراضی‌اند.

آرمین ساعد اظهار کرد: متاسفانه کارکنان ادارات بخش محروم زیدون با وجود محرومیت‌ها و کمبود امکانات از پرداخت فوق‌العاده حق مرزی محروم هستند.

وی با اشاره به سختی و مشقت بدی آب و هوا افزود: تمام کارمندان با تمام وجود وظایف خطیر خود را در خدمت‌رسانی عمومی به نحو احسن به انجام و در این خصوص رضایت عمومی را کسب کرده‌اند.

بخشدار زیدون تصریح کرد: با وجود اینکه بخش زیدون در فاصله کمتر از ۳۵ کیلومتری از مرزهای ساحل خلیج فارس واقع است اما کارکنان این بخش از دریافت فوق‌العاده حق مرزی محروم هستند.

وی ادامه داد: این در حالی است که برابر صورت‌جلسه یکم بهمن ماه ۸۵ مورخ و در اجرای مصوبه مورخ هفتم آذرماه ۸۵ شورای مبادلات مرزی و پس از بررسی به‌عمل آمده، تعیین فاصله ۳۰ کیلومتری این بخش با مرزهای آبی کشور مورد تایید قرار گرفته است.

ساعد خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود تاکید بر مرزی بودن منطقه زیدون و تایید شعاع ۳۰ کیلومتری آن در فهرست مناطق مرزی کشور تا پایان سال ۹۰ از سوی وزارت کشور، نامی از بخش زیدون برده نشده است.

وی افزود: به نوعی این حق مسلم کارکنان پر تلاش ادارات زیدون ضایع و در این راستای لحاظ کردن بخش زیدون در ردیف مناطق مرزی حق مسلم این کارکنان است.

بخشدار زیدون در ادامه گفت: این موضوع را برای بررسی و انجام این خواسته به دستگاه‌های مرتبط انعکاس داده‌ایم تا با ثبت این بخش در ردیف مناطق مرزی شاهد اعاده حق قانونی همه کارکنان ادارات در بخش محروم زیدون و لحاظ کردن فوق‌العاده مناطق مرزی در احکام حقوقی کارکنان باشیم.