۳ گزینه برای تصدی شهرداری چمران

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر چمران گفت: جلسه انتخاب شهردار چمران عصر امروز برگزار و از بین سه گزینه مطرح شده گزینه نهایی به عنوان شهردار انتخاب می‌شود.

نادر حسن‌نژادیان اظهار کرد: شهر چمران در چند سال اخیر شاهد تحولات عمرانی بسیار خوبی بوده و رو به سمت آبادانی و پیشرفت حرکت کرده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم که این حرکت رو پیشرفت و تعالی ادامه داشته باشد و شهر چمران به زودی به شهری نمونه و توسعه‌ یافته تبدیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر چمران ادامه داد: بر این اساس شورای اسلامی این شهر بررسی‌های لازم برای انتخابی شهرداری کارآمد و تلاشگر را در دستور کار خود قرار داد.

حسن‌نژادیان با بیان اینکه سه گزینه برای تصدی شهرداری چمران در نظر گرفته شده‌اند، گفت: در جلسه عصر امروز مطهر امامی شهردار کنونی، عبدالرضا آلبوغبیش و عبدالکریم آلبوغبیش ریحانی به عنوان گزینه‌های اصلی شهرداری چمران برنامه‌های خود را ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در همین جلسه پس از بررسی دیدگاه‌ها و برنامه‌های هر سه گزینه، در مورد انتخاب شهردار تصمیم‌گیری و به شور خواهیم نشست و در نهایت از بین سه گزینه، مناسب‌ترین و اصلح‌ترین را به عنوان شهردار چمران انتخاب خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر چمران اذعان داشت: امیدواریم با انتخاب گزینه مناسب روند توسعه‌ چمران تداوم پیدا کند و رضایتی که شهروندان در مقطع کنونی از عملکرد شهرداری و شورای شهر چمران دارند نیز ادامه و افزایش پیدا کند.

حسن‌نژادیان با بیان اینکه در بحث زیرساخت‌های شهر چمران پروژه‌های بسیار خوب و بزرگی اجرا شده، تصریح کرد: گزینه‌ای که امروز به عنوان شهردار انتخاب خواهد شد باید توانایی ادامه اجرای این پروژه‌های عمرانی و زیربنایی را داشته باشد.

وی در پایان تأکید کرد: هدف نهایی اعضای شورای شهر خدمت خالصانه به شهروندان و توسعه و پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر شهر چمران است که امیداوریم با حمایت مسئولان به این هدف دست پیدا کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محسن قنواتی من با شناختی که از حاج عبدالکریم آلبوغبیش ریحانی دارم و با توجه با ارتباطاتی که با مسئولین استانی دارد , یقینا" بهترین گزینه خواهد بود.
    • جابر حسینی آقای محسن قنواتی من هم با نظر شما موافقم.
  • محمد - ماهشهر واقعا شهردار امامی شایسته ی بهترین هاست وخدا روشکرمیکنیم که باردیگر به عنوان شهردارما انتخاب شد...خداروشکر