دیرعامل پایانه‌های خوزستان خطاب به استاندار: اگر پایانه چزابه مهم است پس چرا یک ریال در آن هزینه نکردید

خورنا: مدیرعامل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان گفت: آقای استاندار اگر پایانه‌های مرزی و به ویژه چزابه برایتان مهم است پس چرا یک ریال هم در آن هزینه نکردید.

سید محمدحسین مرعشی اظهار کرد: متاسفانه استانداری نیز از منابع استانی یک ریال برای احداث شبکه آب و برق پایانه چزابه هزینه نکرده است.

وی با بیان اینکه در پایانه چزابه مشکل برق داریم افزود: با وجود اینکه سالن‌ها و محوطه پایانه آماده است اما برق دائم برای پایانه کشیده نمی‌شود.

مدیرعامل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان افزود: در شورای حمل و نقل استان به تاریخ ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۹۱ که با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار برگزار شد مصوب شد ۲ میلیارد تومان اعتبار به بخش پایانه‌های مرزی اختصاص داده شود اما تاکنون یک ریال هم در این بخش هزینه نشده است.

وی ادامه داد: همچنین مصوب شد که مبلغ ۲ میلیارد تومان توسط یک شرکت طرف قرارداد با وزارتخانه در پایانه‌های مرزی هزینه شود که این امر محقق شد.

مرعشی بیان کرد: آقای استاندار اگر پایانه‌های مرزی و به ویژه چزابه برایتان مهم است پس چرا یک ریال هم در آن هزینه نکردید.

وی ادامه داد: اگر استاندار تنها ۵۰۰ میلیون تومان و نه ۲ میلیارد تومان از منابع استانی به ما می‌داد خیلی خوب بود و روند کار‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شد.

مدیرعامل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان ادامه داد: موقتا قرار است یک ترانس ۵۰۰ مگا واتی برای راه اندازی برق پایانه چزابه به ما بدهند که در حال حاضر به دنبال خرید تاسیسات آن هستیم.