هزار بیمار آبادانی معاینه رایگان می‌شوند

خورنا: رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع، هزار بیمار آبادانی در روستاهای این منطقه به شکل رایگان معاینه می‌‎شوند.

محمد اسماعیل مطلق اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام با شکوه شکست حصر آبادان و در راستای احیا ارزش‌های والای دفاع مقدس، برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته‌ایم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: درمان رایگان هزار بیمار در روستاهای آبادان از جمله برنامه‎هایی است که در روز پنجم مهرماه؛ مصادف با شکست حصر آبادان محقق می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان با اشاره به این برنامه که توسط بسیج جامعه پزشکی این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: افراد ساکن تمامی روستاهای آبادان از امروز می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی محل اقامت خود، توسط پزشک عمومی معاینه شده، کارت بسیج جامعه پزشکی را دریافت کرده و به پزشک متخصص معرفی ‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بیماران بعد از معاینه و معرفی توسط پزشک عمومی با در دست داشتن کارت ارجاع بسیج جامعه پزشکی، می‌توانند از ساعت هفت صبح روز پنجم مهر ماه به مرکز بهداشتی و درمانی چویبده مراجعه کرده تا توسط پزشکان متخصص به شکل رایگان معاینه شوند.

مطلق در پایان تصریح کرد: پزشکان متخصص اورولوژی، قلب، داخلی، چشم، اطفال، عفونی، ارتوپد، گوش و حلق و بینی، زنان و زایمان، پوست و رادیولوژی در سالروز شکست حصر آبادان بیماران ارجاع داده شده را در چویبده به صورت رایگان معاینه می‌کنند.