نماینده مردم اهواز: اعتقادی به بومی بودن استاندار خوزستان ندارم

خورنا: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقادی ندارم که حتما باید استاندار خوزستان بومی باشد، شاید توانمندی پیدا شود که بومی نباشد.

سید شکرخدا موسوی اظهار کرد: گزینه بومی بودن استاندار خوزستان شاخص مناسبی نیست که برای انتخاب اصلی‌ترین فرد اجرایی دولت در استان برگزینیم و باید در این باره تجدید نظر شود.

وی افزود: باید تلاش کرد تا استان خوزستان از مشکلات موجودش فاصله بگیرد و این مهم تنها با انتخاب استانداری توانمند امکان پذیر است.

موسوی با اشاره به اینکه خوزستان مشکلات زیادی دارد، خاطر نشان کرد: استان خوزستان در بخش آب شرب با مشکلات زیادی مواجه است و باید کوشید تا این مشکلات اولیه برطرف شود.

* گزینه ضعیف نمی‌پذیریم

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به اینکه استاندار ضعیف را نمی‌پذیریم، خاطر نشان کرد: نمی‌پذیریم که فردی ضعیف سکان استان خوزستان را در دست بگیرد و در این باره در حال تلاش هستیم.

وی با تاکید بر اینکه استان خوزستان نیازمند استانداری قوی است، گفت: خوزستان پایلوت کشور است زیرا در استان همه سرمایه‌های توسعه وجود دارد ولی توسعه به دست نمی‌آید.

وی افزود: خوزستان در بخش‌های زیادی عقب مانده و حتی طرح‌های ملی موجود در استان مسکوت مانده است و کسی در این باره صدایش بلند نمی‌شود.

موسوی با تاکید بر اینکه خوزستان دین خود را ادا کرده است، گفت: باید بکوشیم تا خوزستان به جایگاه قبل از جنگ خود برسد و به این منظور باید اعتبارات کلان در اختیار داشته باشیم.