خوزستان استاندار کارگاهی می‌خواهد/ تئوریسین نمی‌خواهیم

خرنا: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: استان خوزستان نیازمند استانداری کاری و کارگاهی است و نیاز نداریم فردی تئوریسین و نظریه پرداز در این سمت گماشته شود.

سیدشریف حسینی اظهار کرد: خوزستان استانی پهناور و گسترده است و به این دلیل نیاز داریم تا این استان با اجرای پروزه‌های عمرانی متعدد از نظر اجرایی و عمرانی متحول شود.

وی با اشاره به اینکه نیازمند تحولی اساسی در خوزستان هستیم، افزود: معتقدم در خوزستان پهناور جا برای کار زیادی وجود دارد و به اندازه کافی از پتانسیل‌های استان برای توسعه استفاده نشده است.

وی با اشاره به اینکه خوزستان نیازمند استانداری کاری است، خاطر نشان کرد: استانداری نمی‌خواهیم که تنها جلسه بگیرد و در اتاقش مسائل را بررسی کند و قطعا با این روش‌ها نمی‌توان استانی به پهناوری خوزستان را مدیریت کرد.

* خدمات گذشته را نفی نمی‌کنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: خدمات استانداران گذشته به ویِه دکتر حجازی را نفی نمی‌کنیم ولی می‌شد بیشتر از این کار کرد و مشکلاات بیشتری را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا استانداری پرتلاش برای خوزستان انتخاب شود، تاکید کرد: مجمع نمایندگان خوزستان به دنبال انتخاب فردی پرتلاش و آگاه به داشته‌های خوزستان است و به این دلیل در حال رایزنی هستیم تا افراد توانمندی برای تصدی این سمت گزینه شوند.

حسینی با اشاره به اینکه گزینه مطرح شده برای تصدی سمت استانداری خوزستان مطرح نیستند، گفت: گزینه‌های مطرح شده در حد طرح در رسانه‌ها هستند و گزینه‌های اصلی در این باره با گزینه‌های مطرح تفاوت دارند.