علی شولی سرپرست شهرداری هندیجان شد

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: با کسب حداکثر آرای شورای شهر، علی شولی سرپرست شهرداری هندیجان شد.

بهروز فرج‌اللهی اظهار کرد: با کسب اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر، محمد شولی به عنوان سرپرست موقت برای اجرای امور شهرداری هندیجان انتخاب شد.

وی افزود: روزانه سه تا چهار کاندیداهای شهرداری به ارائه برنامه کاری و سوابق خود به اعضای شورای می‌پردازند و بعد از بررسی دقیق برنامه‌های آنها شهردار انتخاب می‌شود.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه کاندیداهای شهرداری این شهر ۲۰ نفر هستند گفت: ضمن اینکه همه این گزینه‌ها دارای توان و سوابق بسیار بالایی هستند امیدواریم اعضای شورا با انتخاب بهترین و کارآمدترین گزینه در راستای خدمت رسانی مضاعف به شهر و شهروندان گام بردارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حیدری با سلام من یک جوان هندیجانی هستم که تا حدودی اعضای شورای شهر هندیجان را میشناسم.اخیرا خبر دار شدم که مهندس حسین عبادی شهردار ناحیه 3 اهواز نیز کاندید شده است.بنده صراحتاً میگویم که ایشون را میشناسم.انسان توانمندی است.همکلاسی من در دوره کارشناسی برنامه ریزی شهری چمران بود.ایشون نویسنده چند جلد کتاب در خصوص شهر و شهر سازی هست.همشهری ماست.الان داره دکتری میخونه.یکی از مدیران قوی شهرداری اهوازه.و جوانی مومن و متعهد هست.امیدوارم که نماینده های مردم در شورای شهر باز هم به رای مردم پشت نکنن و به این جوان غیرتمند هندیونی اعتماد کنن.با اینکه اینو بگم وضعیت شهرداری هندیجان اصلا جالب نیست.خدا بهش صبر بده.