فرماندار شوشتر: تعهد مسکن مهر شوشتر ۵۷۲۲ واحد است

خورنا: حیدر نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تسهیلات مصوب شده برای مسکن مهر شهرستان ۸۹ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۶۱ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

حیدر نجفی اظهار کرد: تسهیلات مصوب شده برای مسکن مهر شهرستان ۸۹ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۶۱ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۱ تعاونی غیرفعال در شهرستان وجود دارد که اگر این تعداد تعاونی رونق یابد عملکرد مسکن مهر شهرستان بهتر خواهد شد.

فرماندار شوشتر خاطرنشان کرد: تعهد مسکن مهر شهرستان ۵ هزار و ۷۲۲ واحد بوده که از این تعداد تاکنون ۲ هزار و ۲۶۳ واحد به بهره برداری رسیده است.

نجفی اذعان داشت: برای ۲ هزار و ۴۷ واحد مسکن مهر اشتراک آب دریافت کردیم و تعدادی از متقاضیان در واحد‌ها سکونت یافته‌اند.

وی ابراز داشت: برای دو هزار و ۴۷ واحد مسکن مهر اشتراک آب دریافت کردیم و تعدادی از متقاضیان در واحد‌ها سکونت یافته‌اند.

فرماندار شوشتر با اشاره به اینکه آورده اعضای مسکن مهر شوشتر افزایش چشم‌گیری داشته است، ابراز داشت: در حال حاضر میزان آورده اعضای مسکن مهر این شهرستان به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی یادآور شد: فعالیت مستمر دستگاه‌های خدمات‌رسان در سایت مسکن مهر باعث افزایش انگیزه اعضای تعاونی‌ها شده و از همین رو، سهم آورده اعضا تعاونی مسکن مهر شوشتر رشد چشم‌گیری داشته است.

فرماندار شوشتر در پایان با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۶۳۶ واحد پایان کار دریافت کرده‌اند، متذکر شد: از این تعداد یک هزار و ۲۴۱ واحد در مرحله قسط چهارم و ۱۹۲ واحد دفترچه اقساط دریافت کرده‌اند.