هندیجانی‌ها حاضر به پرداخت اقساط مسکن مهر نیستند

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: با توجه به اینکه در چند سال اخیر افزایش نرخ وام صورت نگرفته است، دیگر اعضا حاضر نیستند با سود ۱۲ درصدی دفترچه اقساط مسکن مهر دریافت کنند.

بهروز فرج‌اللهی اظهار کرد: با وجود اینکه تعدادی از اعضا سند خود را دریافت کرده‌اند اما حاضر به پرداخت اقساط با سود ۱۲ درصدی به بانک ملت نیستند.

وی تعهدات مسکن مهر شهرستان را یک‌هزار و ۹۰۵ واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد تاکنون یک هزار و ۴ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار هندیجان ادامه داد: در حال حاضر برای ۶۴۱ واحد پایان کار صادر شده است.

وی ادامه داد: ۲۶۰ واحد در مرحله پرداخت قسط چهارم و ۸ واحد در مرحله دفترچه اقساط قرار دارند.

وی تصریح کرد: ‌طرح مسکن مهر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های دولت و مهم‌ترین ابزار آن برای پاسخگویی به نیاز متقاضیان مسکن و جلوگیری از ازدحام تقاضا در بخش مسکن است.

فرج‌اللهی عنوان کرد: دستگاه‌های زیرساختی شهرستان تاکنون همه تلاش خود را برای اتمام پروژه مسکن مهر انجام داده و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذار نبوده‌اند.

استاندار خوزستان در جلسه عصر روز شنبه هفته‌جاری مسکن مهر استان در خصوص پرداخت اقساط متقاضیان مسکن مهر شهرستان هندیجان با سود ۱۲ درصدی به بانک ملت گفت: طی نامه‌ای که در این خصوص به وزیر ارائه خواهیم داد سهم تسهیلات مسکن مهر متقاضیان شهرستان هندیجان را از بانک ملت به بانک مسکن انتقال خواهیم داد.