تهدید یک مقام سابق دولتی به “تجاوز به دختر اوباما” در صورت حمله به سوریه!

خورنا: نوشته وبلاگی بخشدار سابق کیش موجی از واکنش ها و خبرسازی های رسانه های محافظه کار آمریکایی علیه ایران را به دنبال داشت.

مطلب ” خدا کنه که آمریکا حمله کنه ” علیرضا فرقانی ۳۰ ساله از مدیران سابق دولت احمدی نژاد در وبلاگش که به دو نسخه فارسی و انگلیسی منتشر می کند در برخی رسانه های آمریکایی با تیتر” تهدید ایران به تجاوز به دختر اوباما در صورت حمله به سوریه” بازتاب یافت.

علیرضا فرقانی که در تیرماه ۱۳۹۰ و در ۲۸ سالگی به سمت بخشداری کیش رسیده است و سپس به نوشته خودش به دلیل اختلاف با دولت احمدی نژاد از کار برکنار شده است، در مطلبی با عنوان خدا کنه امریکا به سوریه حمله کنه نوشته بود:

” خدا کنه اوباما خریت کنه و به سوریه حمله کنه که در این صورت :
۱- انتشار تمام نقاط ضعف تمام منافع آمریکا در تمام دنیا برای تمام مردم دنیا+آموزش ساده عملیات
۲-  ظرف ۲۱ ساعت یک نفر از خانواده تمامی وزرای آمریکا + سفرای آمریکا + فرماندهان نظامی آمریکا در سرار جهان ربوده خواهد شد
۳-  در ۱۸ ساعت بعدی فیلم قطع عضو آنان در معرض دید همگان گذاشته خواهد شد + ارسال دستی فیلم
۴- باید به اوباما یادآوری کرد که اگر تو حروم زاده ای ، در خاک آمریکا و دیگر نقاط جهان هم هستند حروم زاده هایی که به راحتی می تونن به ساشا (دختر اوباما) تجاوز کنن.فقط کافیست با آنان دوست شد و ارتباط برقرار کرد که شده.
۵- اوباما به سوریه حمله کن تا برای همیشه از صفحه روزگار محو بشین و افکار عمومی جهان حق بده که باید بهتون حمله و تجاوز می شد.
لطفا حمله کن.”فرقانی

برخی سایت های خبری آمریکا با  تیترهایی چون ” تهدید ایران به تجاوز به دختر اوباما در صورت حمله به سوریه” این مطلب را منتشر کرده اند و با جو سازی این موضع شخصی یک فرد در وبلاگ شخصی اش را به موضع ایران نسبت داده اند.

به گزارش عصر ایران،وب سایت ” دیلی کالر” با انتشار این خبر نوشت با توجه به اینکه فرقانی یک تحلیلگر و استراتژیست عضو قرار گاه عمار که به نوشته این وب سایت یک اندیشکده رادیکال در جمهوری اسلامی ایران است، سخنان و نظرات او را می توان انعکاس دهنده بخش هایی از نظام اسلامی درباره آمریکا دانست!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد با سلام این آقا باید محاکمه شود از تمامی مسئولین خواستاریم . با تشکر
  • ناشناس در این مملکت کسی نیست که این تروریست و بیمار جنسی را به خاطر اراجیفی که نوشته مورد سوال قرار بده متاسفم برای این ملت که همچین آدمایی جزو مسئولین هستند و به راحتی با یک اظهار نظر بیهوده یک مملکت را به قعر می برند متسفم برای پدر و مادر و آموزگارانی که چنین ...هایی را پرورش داده اند، البته خودش هم اذعان دارد که ... است.