نصاری: اعتبارات آبادان در اهواز هزینه شد

خورنا: یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع اعتبارات مربوط به آبادان که متاسفانه در اهواز صرف شد را از طریق دیوان محاسبات وبازرسی کل کشور دنبال و پیگیری می کنم.

محمد سعید انصاری با اشاره به وضعیت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: پولهایی را که بهداشت و درمان اهواز از سهم دانشکده علوم پزشکی آبادان برداشت و برای خود در اهواز هزینه کردند از سوی دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور قابل پیگیری است.

وی افزود: بهداشت و درمان خوزستان با انجام این کار در حق مردم و شهر آبادان اجحاف کرده اند.

انصاری اظهارکرد: این مسئله سبب شده است تا دانشکده علوم پزشکی آبادان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده با مشکلات عدیده ای مواجه باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مواجه مراکز درمانی، خانه های بهداشت، درمانگاه ها و بیمارستانها با انواع و اقسام مشکلات ریز و درشت و نیمه کاره مانده ساخت بیمارستان اروند کنار ماحصل این خدمت ناصادقانه و بردن سهم مردم این مناطق و هزینه کرد آن در شهر اهواز است.

انصاری یادآور شد: چرا باید اعتباری که نام و سهمش مربوط به آبادان است باید در اهواز هزینه شود؟

وی گفت: از تمامی دستگاه های نظارتی می خواهم تا به این موضوع ورود کنند، دلایل را واکاوی کنند تا به اصل موضوع پی ببرند. کسانی که این ناحقی را در مورد آبادان و مردمش روا داشته اند باید پاسخگو باشند.