کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر شوشتر تشکیل شد

خورنا: در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر، کمیسیون‌های تخصصی تشکیل و اعضای شورا براساس تخصص در این کمیسیون‌ها عضو شدند.

براساس قانون شورای اسلامی شهر کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تشکیل و اعضا بر اساس تخصص و علائق خود به عضویت این کمیسیون‌ها درآمدند.

براساس این گزارش، کمیسیون عمران شورای اسلامی متشکل از حسین پنبه‌دانه‌پور، ابراهیم محمودی‌کوهی و اسحاق عسکری است که در این کمیسیون بر اساس رای‌گیری انجام شده پنبه‌دانه‌پور رئیس کمیسیون، عسکری نائب رئیس و محمودی‌کوهی به عنوان دبیر کمیسیون انتخاب شدند.

کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر شوشتر متشکل از سیدمحمد رضا حسینی مرعشی، محمد حافظی‌زاده و غلامعلی شاهمرادیان است که در این کمیسیون بر اساس رای گیری انجام شده حسینی‌مرعشی رئیس، شاهمرادیان نائب رئیس و حافظی‌زاده به عنوان دبیر انتخاب شدند.

کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شوشتر متشکل از اسحاق عسکری، ابراهیم محمودی‌کوهی، حمید جاگیر و محمد یاحقی است که بر اساس رای‌گیری انجام شده محمودی رئیس، یاحقی نائب رئیس و عسکری به عنوان دبیر انتخاب شده‌اند.

کمیسیون حقوق و املاک این شورای اسلامی شهر نیز شامل علی‌اصغر صفرچی، محمدرضا یاحقی، بهرام نوروزی، حسین پنبه‌دانه‌پور است که بر اساس رای گیری صفرچی رئیس، پنبه‌دانه‌پور نائب رئیس و نوروزی نیز در این کمیسیون دبیر شد.

براین اساس در کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر شوشتر غلامعلی شاهمرادیان، حمید جاگیر، اسحاق عسکری، محمد حافظی‌زاده عضو شده‌اند که از این میان شاهمرادیان رئیس، عسکری نائب رئیس و حافظی‌زاده دبیر کمیسیون تعیین شده‌اند.

در کمیسیون معاملات، قراردادها و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شوشتر علی اصغر صفرچی، محمدرضا یاحقی، حمید جاگیر، بهرام نوروزی، حسین پنبه‌دانه‌پور عضو هستند که یاحقی رئیس، پنبه‌دانه‌پور نائب رئیس و صفرچی دبیر این کمیسیون تعیین شده‌اند.

براین اساس در کمیسیون فضای سبز شهری اسحاق عسکری، حمید جاگیر، محمد حافظی‌زاده، ابراهیم محمودی‌کوهی و بهرام نوروزی عضو شده‌اند که از این میان‌ جاگیر رئیس، نوروزی نائب رئیس و عسکری به عنوان دبیر انتخاب شده‌اند.

کمیسیون پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر شوشتر نیز با حضور محمد حافظی‌زاده، غلامعلی شاهمرادیان، بهرام نوروزی، حمید جاگیر، سیدمحمدرضا حسینی مرعشی تشکیل شد که از این میان نوروزی رئیس، مرعشی نائب رئیس و شاهمرادیان به عنوان دبیر انتخاب شده‌اند.

براساس رأی‌گیری انجام شده محمدرضا یاحقی، نماینده شورای اسلامی شهر در شورای ترافیک شهرستان شوشتر، سیدمحمدرضا حسینی مرعشی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر شوشتر در شورای آموزش و پرورش، غلام سلطانیان نماینده شورای اسلامی شهر در شورای سلامت و بهداشت و امنیت‌غذایی، حمید جاگیر نماینده شورای شهر در کمیسیون اصناف و نرخ‌گذاری،حسین پنبه‌دانه‌پور نماینده شورای اسلامی شهر در کمیسیون بدوی ماده ۱۰۰ شهرداری، بهرام نوروزی نماینده شورای اسلامی شهر در کمیسیون تجدید‌نظر ماده۱۰۰ شهرداری شوشتر، علی‌اصغر صفرچی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر در کمیسیون ماده۷۷ شهرداری شوشتر، اسحاق عسکری نماینده شورای اسلامی شهر در کمیسیون ماده پنج شهرداری شوشتر و محمد حافظی‌زاده به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر شوشتر در تشکیل شورای اسلامی شهرستان شوشتر انتخاب شدند.

در پایان این جلسه نیز سیدمحمدرضا حسینی‌مرعشی به عنوان سخنگوی و غلامعلی شاهمرادیان به عنوان متصدی پرتال خبری شورای اسلامی شهر شوشتر انتخاب شدند.

همه این سمت‌های فوق بر اساس قانون به مدت یک سال اعتبار دارد و پس از گذشت یک سال باید بار دیگر انتخابات مجدد برگزار شود.