شهرداری حقوق معوقه کارکنان خود را از فروش زمین‌های غیرقانونی می‌پرداخت

خورنا: معاون عمرانی استاندار خوزستان در زمینه عدم همکاری شهرداری با این سازمان گفت: شهرداری برای پرداخت حقوق معوقه کارکنان خود به همه کاری از جمله فروختن زمین‌های غیرقانونی دست می‌زنند.

محسن پویا در حاشیه دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از سازمان نظام مهندسی خوزستان که امشب انجام شد اظهار کرد: ابتدای انتخابات دوره جدید سازمان نظام مهندسی خوزستان جلسه‌ای با اعضای این سازمان داشتیم که بحث‌های خوبی مطرح شد.

وی ادامه داد: از جمله بحث‌های مطرح شده در این جلسات مسئله مجریان ذی‌صلاح بود که ما تحقق آن را پذیرفتیم و علاوه بر آن قرار بر این شد که شیوه‌نامه‌ای را منعکس کنیم که مجریان ذی‌صلاح از کارگران ماهر نیز حمایت کنند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: متاسفانه بعد از آن جلسه دیگر چیزی در این زمینه مطرح نشد و روی خروجی نیامد و اکنون نیز دفتر فنی استان را مکلف می‌کنیم که زمینه را برای ورود مجریان ذی‌صلاح فراهم کنند.

وی در پاسخ به گلایه اعضای نظام مهندسی خوزستان در زمینه عدم همکاری شهرداری با این سازمان گفت: همه می‌دانند که شهرداری از نظر مالی در چه وضعیتی قرار دارد و برای پرداخت حقوق معوقه کارکنان خود به همه کاری از جمله فروختن زمین‌های غیر قانونی دست می‌زنند.

پویا عنوان کرد: ما نمی‌توانیم تصور یک فضای ایده‌آلیستی داشته باشیم بلکه باید واقع‌گرا باشیم و سعی در برقراری تعامل با شهرداری داشته باشیم تا مشکلات به حداقل برسد.

وی به همکاری همه جانبه سازمان نظام مهندسی خوزستان در بحث مسکن مهر اشاره کرد و تصریح کرد: برای استفاده بیشتر از وجود این سازمان باید دفا‌تر این سازمان در بعضی از شهر‌ها توسعه یابد تا شرایط ساخت و ساز نظام‌مند و سرعت کار تقویت شود.