۱۹ شهریور آخرین مهلت انتخاب شهردار آبادان

خورنا: عضو شورای شهر آبادان گفت: طبق زمانی که فرماندار آبادان مقرر کرده‌ تا ۱۹ شهریورماه برای انتخاب شهردار فرصت باقی ا‌ست و تا آن زمان باید بهترین تصمیم را گرفت.

حمید حنظل‌عیدانی با اشاره به جلسات برگزار شده با حضور گزینه‌های مطرح شهرداری اظهار داشت: با توجه به مدت زمانی که برای تعیین و انتخاب شهردار آبادان مشخص شده بود درخواست کردیم کاندیداها در جلسه رسمی و علنی شورا با حضور اعضا و اصحاب رسانه حضور پیدا کنند و به طرح دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و ارائه راهکارهای خود برای مدیریت شهرداری بپردازند.

وی افزود: با توجه به این‌که شهر آبادان از جایگاه رفیعی در سطح ملی و بین‌المللی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، مذهبی و … برخوردار است و همچنین حائز رتبه بالایی بوده لازم است در انتخاب شهردار دقت نظر بیشتری انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان عنوان کرد: انتخاب شهردار باید بر اساس تعهد، تخصص و کارآمدی صورت گیرد و کاندیداها نیز باید برنامه‌های خود را مبتنی بر ظرفیت‌های واقعی شهر تنظیم کنند.

وی با بیان این‌که ارائه برنامه‌های گزینه‌های مطرح شهرداری در صحن علنی شورا در واقع خود بیانگر نوعی تعهد در اجرای آن برنامه‌ها است، گفت: برنامه‌هایی که کاندیداها ارائه می‌دهند باید اجرایی باشند و این امری ا‌ست که باید به آن توجهی ویژه کرد.

حنظل‌عیدانی عنوان کرد: با توجه به مهلت باقیمانده برای انتخاب شهردار آبادان باید واقع‌بینانه‌تر برنامه‌های کاندیداها را رصد کنیم و از افرادی که همچنان آمادگی برای ارائه برنامه‌های مدیریت شهرداری را دارند، دعوت به عمل آوریم.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه شب گذشته هر پنج گزینه حاضر شده در محل شورا اقدام به ارائه برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود کردند و به سئوالات اعضای شورا و اصحاب رسانه پاسخ دادند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با بیان این‌که از حضور فعالانه اصحاب رسانه در جلسه شب گذشته تشکر می‌کنم، افزود: در این میان شهردار فعلی آبادان نیز طبق دعوتی که از ایشان شده بود باید در جلسه حضور پیدا می‌کرد اما بنا به اظهارات رئیس شورا، وی یک بار پیش از مراسم تحلیف به ارائه برنامه‌های خود پرداخته است!

وی عنوان کرد: در واقع آنچه که من مطالعه کردم تنها گزارش عملکردی از پروژه‌های شهرداری بود که طبق درخواستی که به رئیس شورا دادم برنامه مکتوبی ار برنامه‌های شهرداری فعلی ارائه شد.

حنظل‌عیدانی در ادامه تصریح کرد: با توجه به غیبت شهردار آبادان در جلسه شب گذشته و عدم ارائه برنامه‌ای مطلوب از سوی وی، تعدادی از اعضای شورا تصمیم بر این گرفته‌اند که تا زمانی که فرصت باقی ا‌ست در انتخاب شهردار دست نگه دارند تا شیرازی نیز برنامه‌های خود را ارائه دهد.

وی عنوان کرد: طبق زمانی که فرمانده ویژه آبادان مقرر کرده‌ تا سه‌شنبه، نوزدهم شهریورماه برای انتخاب شهردار فرصت باقی‌ است و تا آن زمان باید بهترین تصمیم را که منافع شهر و شهروندان را همراهی می‌‌کند، گرفت.