گزینه مطرح شهرداری آبادان: سرانه هر شهروند خوزستانی ۳۰۰ هزار تومان است

خورنا: گزینه مطرح شهرداری آبادان گفت: سرانه هر شهروند خوزستانی ۳۰۰ هزار تومان است.

محمد حویزاوی پنجشنبه شب در جلسه علنی شورای اسلامی شهر چهارم آبادان که با حضور گزینه‌های مطرح شهرداری و به ‌منظور بررسی دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و انتظارات به همراهی اصحاب رسانه در محل شورای شهر برگزار شد اظهار داشت: چون بیشتر عملگرا هستم قضاوت را بعد از اجرای اقدامات بر عهده رسانه‌ها و مسئولان خواهم گذاشت.

حویزاوی افزود: مطمئناً تعامل شوراها و شهرداری‌ها می‌تواند حرکت رو به توسعه‌ای را به همراه داشته باشد و این امر ثابت شده است.

گزینه مطرح شهرداری آبادان تصریح کرد: در صورتی که مدیریت واحد شهری بر کشور حاکم باشد به آسانی می‌توان با اروپا رقابت کرد و هیچ مانعی جلوی مسیر پیشرفتمان قرار نخواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های خود تصریح کرد: تغییر نگرش عمومی، به‌کارگیری نیروی انسانی موثر، رسیدگی به بحث عوارض، احداث گذرگاه‌ها و پل‌های عابر پیاده، تشویق انبوه سازان، توسعه سرانه فضای سبز شهری، مطالعات و ساماندهی آب‌های سطحی، راه‌اندازی پارک‌ها و شهربازی‌های بزرگ، تقویت ورزش در محلات، ساحل سازی در دو طرف بهمنشیر، احداث تالارهای پذیرایی و توسعه و راه اندازی کتابخانه‌ها بخشی از برنامه‌ ریزی‌های در نظر گرفته شده هستند.

حویزاوی اضافه کرد: دعوت از سرمایه گذاران، کاهش سقف طبقاتی، اتحاد اقوام مختلف، حفظ آثار و سمبل‌های شهری، تغییر دیدگاه پرسنلی به سرمایه انسانی و بهره مندی از کارشناسان منابع طبیعی از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده برای شهرداری هستند.

وی با بیان اینکه سرانه هر شهروند خوزستانی حدود ۳۰۰ هزار تومان است و این در مقایسه با سرانه یک و نیم میلیون تومانی یک شهروند تهرانی قابل قیاس نیست متذکر شد: خوزستانی‌ها همیشه قانع بوده‌اند و وظیفه ما مسئولان است که باید با تقویت و فعال کردن ظرفیت‌های این استان، مردم را حمایت کرده و از حقشان دفاع کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمد حویزاوی، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه سه اهواز و نخستین مدیرعامل سازمان قطار شهری کلانشهر اهواز بوده است.