طومار حمایت مردم ماهشهر از شهردار فعلی: شورا، مرد زیرساخت های ماهشهر را ابقا کند

خورنا: مردم ماهشهر به صورت خودجوش دست به جمع آوری طوماری زده اند و با جمع آوری امضا خواهان عدم تغییر شهردار این شهر شده اند.

به گزارش خورنا، متن این طومار که جهت اطلاع رسانی به مسئولان و مردم به پایگاه خبری خورنا ارسال شده است بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این گلستانی که هستم ساکنش، در لسان ماهشهر زیبا خواننش

منشا نان است و تولید و سخا، جان نثارم بهر حفظ و بودنش

بندرماهشهر، شهری که با وجود دارایی های عظیم از قبیل دریای خلیج فارس، صنایع عظیم پتروشیمی، موقعیت جغرافیایی ویژه، دانشگاه های عظیم، راه های ارتباطی مختلف و چندین موارد دیگر میتوانست یکی از بهترین شهرهای کشور باشد، به دلیل ضعف مدیریتی در سطوح مختلف در دهه های اخیر نتوانسته جایگاه خود را در زمینه های مختلف شهری کسب کند.

اما در سالهای اخیر به لطف مدیران دلسوز، بومی و متخصص در سطح شهرستان و شهر، ماهشهر رنگ و روی تغییر و پیشرفت به خود دیده است. تغییراتی شگرف، عظیم، اصولی و تاثیر گذار در بهبود کیفیت زندگی شهروندان و این مهم نتیجه هماهنگی و تلاش دلسوزانه همه دستگاه ها و مسئولان این شهر در سالهای اخیر بوده است.

در این بین، مهندس غلامحسین کمائی نه تنها از بهترین شهرداران تاریخ معاصر ماهشهر که از بهترین مدیران این شهرستان پس از انقلاب بوده است. مدیری که پله پله و بر اساس لیاقت شخصی و نه باند بازی و رانت به مسئولیت شهرداری ماهشهر رسید و الحق در این بخش برای مردم ماهشهر سنگ تمام گذاشت.

پروژه هایی که در این شهر سالها خاک میخوردند یا اصلا کسی به فکر اجرایی کردن آنها نبود، با حضور مهندس کمایی به عنوان شهردار جان تازه ای به خود گرفتند و پروژه های عظیم زیادی آغاز به کار شدند. صحت این مطلب را میتوان با یک گشت و گذار در یک روز کاری در سطح ماهشهر متوجه شد. خیابانی نیست که گروه هایی از کارگران و مهندسان مشغول احداث جاده ای جدید، بلواری جدید، پیاده رویی جدید، فضای سبزی جدید و… نباشند. اینها جدای از پروژه های زیر ساختی عظیم از جمله پروژه فرا استانی خور ماهشهر، احداث پل های جدید، احداث مراکز تفریحی و تجاری و چندین پروژه عظیم دیگر است.

این ها بود که مهندس کمایی را به مرد زیر ساخت های ماهشهر مبدل کرد.

حال با روی کار آمدن شورای شهر چهارم در این شهر و زمزمه های تغییر این مرد بزرگ، مردم ماهشهر نگران شده اند که مبادا سکان نوک تیز سازندگی در شهر که همان شهرداری میباشد به دست افرادی ناوارد و کم تلاش سپرده شود و شهر مثل سابق بی رمق و راکد بماند.

ما جمعی از مردم ماهشهر که ذیل این طومار را امضا کرده اند، از شورای شهر درخواست داریم تا پاسدار رای مردم باشند و تا زمانی که مهندس کمایی همچون گذشته پر تلاش و با قدرت برای این شهر خدمت میکنند، ایشان را در سمت شهرداری ماهشهر ابقا کنند.

به گزارش خورنا، این طومار در حال حاضر در سطح شهر در حال گردش و جمع آوری امضا میباشد و قرار است پس از آن رو نوشتی از آن برای امام جمعه، اعضای شورای شهر ماهشهر، فرمانداری شهرستان ماهشهر، نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی و استانداری خوزستان ارسال شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سلام امان از بي لياقتي اعضاي شورا در اولين روز كاري بزرگترين اشتباه را مرتكب شدند خدا بفريادمان برسد طي چهار سال چه بلايي بر سر اين شهر و مردمش خواهد آمد اعضاي شورا بدانند مردم اين خودفروشيها را فراموش نميكنند و بر طبل رسوايي تان ميكوبد ننگتان باد و نفرين ابدي بر شما خودفروشان
    • مجتبی نفرین بر خودت که اینارو انتخاب کردی. تو که بلد نیستی رای بدی حرف نزن
  • شهروند از آدمهاي بي خرد و دلال و بي وجدان نبايد انتظار ديگه اي داشت يازده آدم بي هويت كه با آبروي يك ملت بازي ميكنند حكمشان ؟؟؟ است
    • مجتبی ببخشید مگه به اینا کی رای داده آقای با هویت
  • ناشناس سلام.من یکی از شهروندان ماهشهر هستم. واقعا من نمیدونم بر چه اساسی یک مدیر اجرایی که هیچ مدیری مثل اون فعال نبوده عوض می کنن. آقایون شورا مردم میدونن کی باند بازی میکنه و کی به فکر مردمه لطفا بذارید تا این شهرم مثل باقی شهرها رنگ و روی شهریت بگیره. اطمینان داشته باشید این شهر لیاقتش بیشتر از ایناست
  • غبيشاوي شورا انتم ملعون
  • قنواتي از ماست كه بر ماست خدا هدايتتان كند
  • ناشناس سلام.من دلم برای ماهشهر میسوزه که با چه عشقی شورا را رو انتخاب کردن ودر آخر این شورا به مردم خیانت کردند،واقعا یک مدیر که داره کار میکنه وخیلی فعاله چرا باید عوص شه؟ من ماهشهری نیستم ولی ساکن این شهرم توی این یکی دوسال که تو هر خیابونی که ردشی شهرداری داره کار میکنه ،آقایون شورا!!!!!مردم آگاهن کسایی که دلسوز این شهرن کین وکیا باند بازی میکنن،لطف کنید! مردمو نا امید نکنید
  • ......... سلام.من دلم برای ماهشهر میسوزه که با چه عشقی شورا را رو انتخاب کردن ودر آخر این شورا به مردم خیانت کردند،واقعا یک مدیر که داره کار میکنه وخیلی فعاله چرا باید عوص شه؟ من ماهشهری نیستم ولی ساکن این شهرم توی این یکی دوسال که تو هر خیابونی که ردشی شهرداری داره کار میکنه ،آقایون شورا!!!!!مردم آگاهن کسایی که دلسوز این شهرن کین وکیا باند بازی میکنن،لطف کنید! مردمو نا امید نکنید
  • ناشناس حالا کاش این کارشون به خاطره مردم بود. خدا بدادمون برسه با این شورا.
  • ناصر سلام واقعاً با چه منطقي يا با چه رويي ميتوانيد جواب مردم را بدهيد اگر نيتتان بهتر كار كردن بود بايد كسي را انتخاب ميكرديد كه سابقه و تجربه و تخصص بيشتري داشت لطفاً يكي از ١١ نفر عضو شورا جواب منو بده ببينم انگيزه آنها از اين انتخاب چه بوده است.
  • غير بومي اما دلسوز اي كاش مدير اين سايت نظرات مردم را به گوش ناشنواي اعضاي شورى ميرساند تا بدانند كه مردم بيدارند و مراقب اعمالشان
  • احسان جداً خجالت آوره حداقل در انتخاب شهردار شأن شهرمان و منزلت مردم را در نظر ميگرفتيد!!! يا حداقل به اندازه شعورتان تصميم ميگرفتيد!!! يعني شعور شما همين است؟ پس واي بر ما!!!
    • شهروند دلسوز چطوروقتی که کسی را نمیشناسید در مورد آن اظهار نطر می کنید.
  • نافع حيف به اسمم بايد اسمم رو عوض كنم ولك خيلي فحش ميخورم اخه .. لااقل اسمتو نميذاشتي نافع خوب ميذاشتي نا؟؟
    • بنده خدا لطفاً از طرف خودت حرف بزن نه از طرف یک شخصی که محترمه و مردم اونو انتخاب کردن.
  • هیچکس همشهریان عزیز باسلام می خواستم بگم ما که این شخص منتخب جدید رو که شروع به فعالیت نکرده نمی دانیم خوب است یا بد چرا به تصمیم شورا اعتراض می کنیم حالا شما هم دارید باند بازی میکند انگار اون شخص رو نمی خواهید و گزینه خودتون را ترجیح میدهید. شاید چیزی که ما فکر می کنیم بداست برای ما خوب باشد (عسی ان تکرهون شیء و هو خیرا لکم)
  • شهروند دلسوز وظیفه شورا انتخاب شهردار است . اگر قرار بود مردم شهردار انتخاب کنند پس چرا شورا تشکیل شد . مگر اینکه منافع شخصی در میان باشد.
  • ناشناس لابد شورا با این گزینه میخواسته بگه مردم موافقن. زیرا که حرفه ما حرفه مردمه خدا خیرشون بده
  • مهدی با سلام ـ دوستان، چرا قضاوت زود هنگام می کنید؟ چه کسی گفته است که جناب مهندس کمایی در دوره مدیریت خود در شهرداری خوب کار نکرده است؟(که ایشان مدیر لایقی بوده است.) چرا نظر خود را به جای نظر دیگر همشهریان قلمداد می کنید، حالا یکی پیدا شده که ادعا می کند بهتر می تواند کار بکند و شورا هم به ایشان اعتماد کرده است.خیلی زیبنده شهر ما نبود که در روز اول شروع به کار شورا، برخی از اعضای شورا(که ادعای خدمت دارند و ظرفیت شنیدن نظر مخالف را ندارند. . .) به جای احترام به نظر همکاران خود در اعتراض به نتیجه انتخاب شهردار جلسه را ترک و از امضای صورتجلسه خودداری کنند.
  • دوست با سلام.همشهریان عزیز معلوم هست کجای کار هستید؟شما که به روی انتخاب خودتان که 2 ماه بیشتر از آن نمیگذرد خط بطلان میکشید یعنی با انتخاب خودتان هم مشکل دارید،با چه رویی اینجا اظهار نظر میکنیدو میخواهید در انتخاب شهردار نظریه پردازی کنید. هروقت یاد گرفتید چگونه انتخاب کنید که 2 روز بعد پشیمان نشید بعد انیشتین بازی در بیارید. لطفا فقط ساکت...!
    • مجتبی آفرین
  • شهروند بله حق با شماست بايد اجازه داد كه كسي كه ادعا كرده كه ميتونه بهتر كار كنه و شورا هم به اعتماد كرده كار كنه اگه خوب كار كرد كه هيچي او هم عوض ميكنيم يكي ديگه رو مياريم و امتحان ميكنيم برادران مگر سرنوست يك شهر و مردمش رو ميشه با آزمون و خطا تعيين كرد ؟ مگر مردم موش آزمايشگاهي هستند؟
  • حميد به نظر ميرسه كمي عجولانه تصميم گيري شده بياييد اختلافات را كنار بگذاريد و فقط منافع مادي و معنوي مردم را مد نظر بگيريد تا خدا هم از شما راضي باشد.
  • خو به تو چه من کیم سلام قرار نیس که شهر دار ماهشهر فقط ی نفر باشه افراد دیگر هم باید سنجیده بشن خدارو چه دیدین اومدیمو فردی که به جای شهرداره قبلی بیاد لیاقتش بیشتر باشه و احساس مسولیت بیشتری داشته باشه در ضمن واقعا تاسف داره ما باید جنبه و وحدت رو از تهرانیها و شورای اونا یاد بگیریم دیدید که فقط با 16رای اقای قالی باف منتخب شد ولی الان تو ماهشهر سره شهردار شدن دعواس به امید ابادی شهرمون
  • mah فقط مهندس کمایی
  • ﺳﯿﻤﯿﻦ ﺣﺎﻻ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺎﻩ ﺳﺎﻝ ﯾﮏ ﻣﺮﺩ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﻗﺖ وتوانمندﭘﯿﺪﺍ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﺎﻫﺸﻬﺮ ﺭﺍ ﺁﺑﺎﺩ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﭼﺮﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﯿﺪ ؟؟؟ﭼﺮﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺟﻠﻮﯼ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺷﻬﺮ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ؟؟؟
  • رضا ﻣﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﺎﻫﺸﻬﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺷﻬﺮ ﯼ ﺁﺑﺎﺩ ﻭ ﺳﺮﺳﺒﺰ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺁﻗﺎﯼ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﮐﻤﺎﯾﯽ ﺍﺣﺘﯿﺎﺝ ﺩﺍﺭﯾﻢ . ﺍﻋﻀﺎﯼ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﺷﻮﺭﺍ ﺩﺭ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺧﻮﺩ ﺗﺠﺪﯾﺪ ﻧﻈﺮ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﻪ ﭼﻪ ﻋﻠﺖ ﺷﺨﺺ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﮐﻨﯿﺪ ﻟﻄﻔﺎ ﺩﻻﯾﻞ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﻨﯿﺪ
  • ناشناس در روز 12 شهریور جلسه انتخاب شهردار ماهشهر برگزار گردید و آقای جمال صالح زاده با 6 رای به عنوان شهردار انتخاب شد ولی آقای نعمت قنواتی،قدرت سلطانی, حسن دوستان، سعید حیاتی و مجاهد نظارات بدلیل اینکه آقای کمائی رای نیاورده جلسه رو ترک کرده و باعث بروز مشکلاتی در شهر شدند.
  • عباس این طومار کار مسخره ایه. مردم رای داده و شورا انتخاب شده شورایی که رای میده و دوباره رایش رو پس میگیره این چه شوراییه
  • محمد ﺯﻧﺪﻩ ﺑﺎﺩ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﮐﻤﺎﺋﯽ
  • اما و اما نتيجه!!! ببينيم بعد از اين همه بحث و جدل نتيجه چه ميشود خدا كنه به نفع مردم و شهرمان تمام بشه.
  • نیما قوم وقوم گرایی یکی از دلایل مهم عقب افتادگی ماهشهربا این ثروت کلان است.اگر به چند شهر کوچک درهمین خوزستان سفر کنید متوجه خواهیدشدماهشهرازهمه عقب افتاده تر است .چندتا پارک ومرکزتفریحی سالم دارد؟هیچ. کدام میدان وخیابان وفضای سبززیبایی داردکه به آن ببالیم.بابااینجاشهرهردمبیل است شهربی در وپیکراست ازچی وکی دفاع میکنید؟ازاین بهشت زیبایی که کمایی وشهردارهای سابق برایتان درست کرده اندیک ذره بیایید بالاوببینیداین گرزه های جویهای متعفن را.لیاقت شماواقعا همین است؟.بس است بی تفاوتی وقبیله گرایی .تاکی می خواهیدشاهد این زشتیها باشید؟ بیاییدلااقل در انتخاب خودمون درایت داشته باشیم واحساسی فکرنکنیم.به جای طرفداریهای کورکورانه برویم وازمسئولین شهربخواهیم که صادقانه کارکنندشهرمان راآبادکنندونگویندخلایق هرچه لایق.ثابت کنیم مالایق خیلی بیشترازاینهاهستیم واجازه ندهیم زیرکولرها لم بدهند وبه ریشمان بخندند.اکثریت مردم ماهشهر بافهم ودرک واقعی افراد شورای شهر را انتخاب کردندوانشاالله که نیتشان خیرباشد.حال اجازه بدهید تصمیم درست را آنها بگیرند.اراده مردم ماهشهر راباامضای طوماری که معلوم نیست چه کسانی وباچه نیاتی نوشته اند زیر سوال نبرید ومدیون مردم نشوید. با تشکر
  • ناشناس آقای مجتبی.عزیز من درست ما شورا انتخاب کردیم عزیز من بنی صدرم مردم انتخاب کردن باید میذاشتن هر کاری دلش خواست بکه؟
    • مجتبی قربون شکل ماهت آخه بنی صدرو یه بار انتخاب کردیم. بعدشم به اشتباهمون پی بردیم
  • ناشناس آقای مجتبی.عزیز من درست ما شورا انتخاب کردیم عزیز من بنی صدرم مردم انتخاب کردن باید میذاشتن هر کاری دلش خواست بکنه؟