احداث پل و جاده برای روستاهای اطراف سد کارون ۳ تصویب شد

خورنا: در جلسه شب گذشته که با حضور وزیر نیرو و جمعی از مدیران استانی برگزارشد ، مقرر گردید به منظور حفظ امنیت و راحتی مردم روستاهای اطراف سد کارون ۳ در این منطقه ، پل و جاده احداث شود.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، در خصوص بازدید وزیر نیرو از سد کارون ۳ در صبح امروز عنوان داشت: در این بازدید مسیرهای منتهی به سد و همه مشکلاتی که با احداث و آبگیری آن برای مردم روستاهای اطراف به وجود آمده است مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الله درویش پور افزود: به همین منظور در جلسه ای که شب گذشته با حضور وزیر نیرو و جمعی از مسئولین استانی در استانداری خوزستان برگزار شد مقرر گردید تا یک پل و جاده برای آسایش و حفظ امنیت جانی مردم روستاهای اطراف سد کارون ۳ احداث شود.

وی تصریح کرد : در این سفر، رییس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی، رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان ، نائب رییس کمیسون انرژی و افراد دیگری از مقامات استانی حضور داشتند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ، بعد از آبگیری سد کارون ۳ بسیاری از جاده ها و پل های اطراف آن به زیر آب رفتند، گفت: ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا احداث جاده و پل هر چه سریعتر انجام بپذیرد.

وی افزود: در این سفر، وزیر نیرو از یدک کش های موسوم به کوبه، که برای حمل و نقل مردم استفاده می شدند بازدید داشتند.

به گزارش مهر، حادثه غرق شدن مینی بوس در دریاچه سد کاورن ۳ روز چهارشنبه ۹ مرداد ماه صورت گرفت که در اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس که حامل مسافرانی از روستاهای اطراف دریاچه سد کارون ۳ بوده ۱۲ تن از مسافران که اغلب زن و کودک خردسال بودند، جان باختند.