آبادان سومین شهر خوزستان در تخصیص بودجه تملک دارایی

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از آبادان به عنوان سومین شهرستان استان خوزستان در تخصیص بودجه تملک دارایی سال ۹۲ نام برد.

محمدجواد سعدون‌زاده ظهر امروز در جلسه تخصیص بودجه تملک دارایی که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بعد از اهواز و دزفول بیشترین بودجه تملک دارایی به شهرستان آبادان اختصاص یافته است که این امر نشان از تلاش مسئولان برای عمران و آبادانی این منطقه دارد.

وی افزود: مبنای تخصیص اعتبارت به دستگاه‌ها پیشنهادات بودجه‌ای خود آن‌ها بوده البته سعی کرده‌ایم با توجه به اعتبارات تملک دارایی سال گذشته، امسال تخصیص اعتبارات روند افزایشی را به همراه داشته باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به تحریم‌ها قطعا از نظر تخصیص و تقسیم اعتبارات با مشکلات قابل توجهی روبه رو هستیم اما با این وجود هم مجلس و هم مدیران ارشد استان سعی کرده‌اند کمترین مشکل و چالش در اجرای پروژه‌های ایجاد شود.

وی در ادامه عنوان کرد: بخش‌های محروم شهرستان، حواشی شهر و روستاها به شکل قابل قبولی در اعتبارات عمرانی امسال مورد توجه قرار گرفته‌اند.

سعدون‌زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیران و مسئولان شهرستان بتوانند دستگاه‌های اجرایی خود را موظف کنند که بتوانند اعتبارات را جذب کنند تا اعتبارات برگشت داده نشود.

وی در پایان بیان کرد: ما نیز در زمینه کمک‌های موردی به بخش‌هایی که نیاز بیشتری به اعتبار داشته و در اولویت قرار دارند چه در زمینه ملی و چه استانی از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.