شاکی حرفه‌ای در ماهشهر به دام افتاد

خورنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر گفت: با پیگیری مقامات قضایی، شاکی حرفه‌ای در ماهشهر به دام افتاد.

رضا ابوالحسنی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رئیس محترم قوه قضائیه و حفاظت اطلاعات قوه مبنی بر شناسایی و برخورد قضایی با شکات حرفه‌ای، شخصی با هویت معلوم شناسایی و پس از بازرسی از محل کار و منزل وی، حدود ۵۰۰ فقره پرونده از شخص مذکور کشف و ضبط شد.

وی افزود: با پیگیری مقامات قضایی این دادسرا، شخصی که با تشکیل پرونده‌های واهی قضایی باعث اذیت و سلب آسایش شهروندان شده بود، دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر تصریح کرد: با توجه به تأکیدات رئیس محترم قوه قضائیه و حفاظت اطلاعات قوه مبنی بر شناسایی و برخورد قضایی با شکات حرفه‌ای، شخصی با هویت معلوم شناسایی و پس از بازرسی از محل کار و منزل وی، حدود ۵۰۰ فقره پرونده از شخص مذکور کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: متهم نه تنها در استان خوزستان بلکه در بیشتر مراجع قضایی کشور با طرح شکایت‌های واهی متعدد باعث اذیت و آزار مردم شده است.

ابوالحسنی عنوان کرد: متهم در برخی از پرونده‌ها به نفع یکی از طرفین ورود کرده و اقدامات خلاف قانون انجام داده است.

وی در پایان گفت: با انتقال پرونده‌های مکشوفه به دادسرا و بررسی محتویات آنها، جوانب دیگری از اقدامات مجرمانه متهم مشخص شد که در حال حاضر پرونده وی زیر نظر مستقیم دادستان ماهشهر در حال رسیدگی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نیک مرام دستشون درد نکنه .اینجوریشو ندیده و نشنیده بودیم. واقعأ این نوبرشه .انشاءالله قانون و قانون مداری همیشه مستقر باشه .