فرماندار آغاجاری: اعتبارات تخصیص یابد آغاجاری پیشرفت می‌کند

خورنا: فرماندار آغاجاری گفت: برای تعریف پروژه‌ها با کمبود اعتبار مواجه هستیم چراکه اگر اعتبار اختصاص یابد این شهرستان پیشرفت می‌کند.

رضا رضایی‌فاضل اظهار داشت: پروژه‌هایی که به مناسبت هفته دولت در این شهرستان تعریف و اجرایی شده است بیشتر مربوط به عمران شهری بوده‌اند.

وی با اشاره به برخی از این پروژه‌ها افزود: ایجاد مبلمان شهری، ساماندهی میدان ورودی شهر و زیباسازی سایر نقاط و مناطق آغاجاری از جمله این پروژه‌ها هستند.

فرماندار آغاجاری با بیان این‌که از زمان ارتقای این منطقه به شهرستان و استقرار فرمانداری شاهد تحولات و پیشرفت‌های چشمگیری در آغاجاری بوده‌ایم، تصریح کرد: پیش از این بسیاری از ادارات و سازمان‌های این شهرستان با امیدیه و بهبهان مشترک بود و همین امر مشکلات هزینه‌ای و زمانی بسیاری برای شهروندان ایجاد می‌کرد.

وی ادامه داد: اما خوشبختانه از سال گذشته تاکنون بسیاری از ادارات آغاجاری مستقل شده‌اند و در همین منطقه فعالیت خود را برای خدمت‌رسانی به شهروندان آغاز کرده‌اند.

رضایی‌فاضل با اشاره به برخی از این ادارات عنوان کرد: شبکه بهداشت و درمان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی، اداره بهزیستی و هلال احمر نمونه‌ای از این ادارات هستند که امروزه در شهرستان به تفکیک مستقر شده‌اند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اعزرائیل خوش به حاتون که شهرستان شدید ما سربندری ها تا کی باید زیر نظر ماشهر خراب شده باشیم خدا میدونه ماهشهری ها هم داره زور آخرشون میزنن دیرو زود داره سوختو سوز نداره آخرش شهرستان میشیم جمعیت روز به روز داره افزایش پیدا میکنه