فرماندار هندیجان: شوراها از حاشیه‌پردازی دوری کنند

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: از اعضای شورا انتظار می‌رود در انجام امور اجرایی، برنامه‌های در دستور کار افراد متخصص و نخبه را به کار گیرند.

بهروز فرج‌الهی صبح امروز در آیین تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهرهای هندیجان و زهره که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: امسال انتخابات سالم و بسیار پرشوری در شهرستان هندیجان برگزار شد و ما این افتخار را مدیون مردم و حمایت آنان از مسئولان هستیم.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در این شهرستان با استقبال و شور هر چه تمام برگزار شد و خوشبختانه هیچ‌گونه حاشیه‌ای گریبانگیر این حماسه سیاسی نشد.

فرماندار هندیجان با تقدیر از شهردار این شهر به دلیل انجام اقدامات بسیار مطلوب در هندیجان عنوان کرد: اجرای پروژه‌های بزرگی چون بازار ماهی و میگو، پارک‌های ساحلی و دیگر اقدامات اجتماعی و فرهنگی بیش از پیش رضایتمندی شهروندان را از شهر و شهرداری به همراه آورده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا اعضای شوراها نیز باید با دوری از هرگونه حاشیه در راستای اجرای خواسته‌ها و مطالبات مردمی تلاش کنند و سهل‌انگاری به خود راه ندهند.

فرج‌الهی با بیان این‌که حضور پرشور مردم در انتخابات شوراها نشان دهنده اهمیت آنان به سرنوشت شهرشان است، گفت: از اعضای شورا انتظار می‌رود در انجام امور اجرایی، برنامه‌های در دستور کار افراد متخصص و نخبه را به‌کار گیرند.