«آرش دُر» شهردار شوشتر ماند/ابقا به شرط تحول عمرانی

خورنا: نخسین اقدام شورای اسلامی در دوره چهارم انتخاب شهردار بود که با اجماع حداکثری «آرش دُر» بار دیگر شهردار شوشتر شد.

عصر امروز جلسه اعضای جدید شورای اسلامی شهر شوشتر برای بررسی عملکرد شهردار شوشتر که سه ساعت و نیم به طول انجامید منجر به ابقای آرش دُر در سمت شهردار شوشتر شد.

رئیس شورای اسلامی شهر در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار فارس در شوشتر در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر شهردار را با شروطی در بخش عمرانی و تحول اداری ابقا کردند و در اسرع وقت باید برنامه کاری شهردار برای این تحولات به شورای اسلامی شهر شوشتر ارسال شود.

غلام سلطانیان با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر بر ابقای شهردار رای قاطع دادند، گفت: شهردار شوشتر ۱۰۰ درصد آرای موجود در صحن علنی شورای شهر را کسب کرده است و وی با ۱۱ رای بار دیگر شهردار شوشتر شده و باید از فرصت به وجود آمده برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کند.

وی تاکید کرد: شهردار شوشتر در مقام خود ابقا شده است و شورای اسلامی شهر از فردا تلاش بی‌وقفه برای عمران شهری را انتظار دارد و باید در این زمینه براساس بودجه شهرداری شوشتر و برنامه‌های بالادستی موجود عمل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: شهردار شوشتر باید در چارچوب قانون در راستای بهبود شرایط شهری به ویژه سیما و منظر شهری برنامه ارائه کند و منتظر ارسال برنامه‌های کارشناسی شده شهردار شوشتر هستیم.

به گزارش فارس، آرش دُر از تابستان سال ۱۳۹۰ در شوشتر کار خود را در کسوت شهردار آغاز کرده است و در بخش درآمدزایی عملکرد بسیار مثبتی داشته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • هدایتی سلام ابر شهر تاریخی مثل شوشتر که چند دهه از قافله عمرانی عقب مانده نیازمند شهرداری کاردانتر و مجربتر بود ولی متاسفانه شورای جدید شوشتر هنوز راه خطای گذشتگان را میرود چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟