عضو شورای شهر شوشتر: عملکرد ضعیف شهرداری شوشتر در بخش عمرانی

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهرداری شوشتر در بخش مسائل عمرانی بسیار ضعیف عمل کرده است و حتی در اجرای برنامه‌های کم‌هزینه ‌هم ناموفق ظاهر شده است.

بهران نوروزی عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت شهردار شوشتر اظهار کرد: در بخش عمران شهری بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم و باید شاهد تحولی اساسی در این بخش باشیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از فعالیت‌های شهرداری هزینه بسیار کم ولی نمود کاری زیادی در شهردار دارند، گفت: در اجرای برنامه‌های کوچک و تغییر چهره و منظر شهری نیز موفق بنوده‌ایم و به این دلیل باید تحولات را در آینده شاهد باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: باید بتوانیم در بخش نظافت شهری، شست و شوی معابر و .. که اصلا هزینه‌ای برای شهرداری در بر ندارد تحول اساسی ایجاد کنیم و به این دلیل باید برنامه‌هایی تدوین و به شهرداری ارائه شود، اگر شهردار قادر به اجرای این برنامه‌ها نباشد مطمئنا باید در زمان کوتاهی شهردار جدید انتخاب کرد.

*انحراف از بودجه را بررسی کنیم

دیگر عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: باید بودجه شهرداری شوشتر را بررسی کنیم و انحراف از بودجه و میزان تحقق آن را بررسی کنیم زیرا این مسائل بهترین ملاک برای ارزیابی شهردار شوشتر است.

حمید جاگیر افزود: زمان برای انتخاب شهردار اندک است زیرا شوشتر از نظر عمران شهری و آبادانی عقب افتاده است و به این دلیل باید کوشید تا زمان را برای عمران و آبادانی و توسعه شهری از دست ندهیم و در این زمینه جهادی عمل کنیم.

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: با شرط و شروطی می‌توانیم شهردار را ابقا کنیم و در این زمینه بهتر است با وی رودررو صحبت شود تا برنامه‌های خود را در این زمینه اعلام کند.