سرپرست تیم پتروشیمی: می‌خواهیم از عنوان قهرمانی سال‌گذشته دفاع کنیم

خورنا: سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی هدف از حضور این تیم را در لیگ برتر امسال، دفاع از عنوان قهرمانی سال‌گذشته‌شان دانست.

هوشنگ مرمزی‌زاده اظهارکرد: سال‌گذشته توانستیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم که امسال نیز قصد داریم از این عنوان دفاع کنیم. امسال مسوولیت ما نسبت به سال‌گذشته سنگین‌تر شده است.

وی با بیان این‌که اردوهای تیم از اوایل شهریورماه در بندر ماهشهر آغاز شد، عنوان‌کرد: اولین اردو تیم در ماهشهر بود و اکنون نیز دومین اردو در تهران در حال برگزاری است که تا پایان این هفته ادامه دارد. هم‌چنین برپایی دیگر اردوهای داخلی در حال بررسی است و برگزاری اردوی خارجی نیز در حال حاضر در دستور کار نمی‌باشد.

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی درباره شرایط تیم بیان‌کرد: خدا را شکر تاکنون تمرینات بسیار خوب دنبال شده و حاتمی نیز از این تمرینات راضی بوده است و مشکل خاصی نداشته‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون چه بازیکنانی جذب کرده‌اید؟ گفت: تاکنون دوریک اسپنسر، بازیکن آمریکایی را که توانایی بازی در پست‌های یک و دو را دارد، جذب کرده‌ایم. او سابقه بازی در لبنان و لیگ‌های چین، فرانسه و اکراین را دارد و طی روزهای آینده به تیم ملحق خواهد شد.

مرمزی‌زاده عنوان‌کرد: ممکن است تیم نسبت به سال‌گذشته دچار تغییراتی شود که اکنون حاتمی، سرمربی تیم در حال تست‌گیری و بررسی آمادگی بازیکنان می‌باشد.

وی بیان‌کرد: با توجه به این‌که سهمیه‌های ملی را اعلام کرده‌اند، هر تیم می‌تواند سه بازیکن ملی‌پوش جذب کند که اکنون نیز سرمربی تیم در حال بررسی گزینه‌های مورد نظر است تا هرچه زودتر ترکیب تیم مشخص شود.

سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام ادامه‌داد: ما سال‌گذشته روزبه ارغوان، حامد آفاق و حامد سهراب‌نژاد را در اختیار داشتیم که جزو سهمیه‌های ملی تیم بودند. به هرحال ما امسال می‌توانیم سه بازیکن ملی‌پوش جذب کنیم که ممکن است همین بازیکنان و شاید هم نفرات دیگری باشند. اکنون سرمربی تیم در حال بررسی گزینه‌ها است و هنوز جذب بازیکنی قطعی نشده است.

وی در پایان با بیان این‌که تعدای از بسکتبالیست‌های سال‌گذشته‌مان در کنار تیم هستند،‌ اظهارکرد:‌ می‌توان گفت ۷۰ درصد از بازیکنان سال‌گذشته، امسال نیز درکنار تیم هستند و در تمرینات حضور دارند.