۱۰۰ هزار خط تلفن ثابت به خوزستانی‌ها واگذار می‌شود

خورنا: عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان خوزستان گفت: تا پایان سال جاری تعداد ۱۰۰ هزار خط تلفن ثابت به خوزستانی‌ها واگذار خواهد شد.

عبدالرحمان حری اظهار کرد: به منظور توسعه تکنولوژی و ظرفیتی بالاتر از ۱۲۰ هزار پورت تمام تلاش خود را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری تعداد ۱۰۰ هزار خط تلفن ثابت به خوزستانی‌ها واگذار خواهد شد افزود: استقبال و اعتماد مشترکین به شرکت مخابرات نیز این انگیزه را بیشتر می‌کند و مطمئنا با تداوم این امر وضعیت خدمت رسانی همکاران ما را مضاعف‌تر می‌کند.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان خوزستان تصریح کرد: هم اکنون در سراسر استان خوزستان حدود یک میلیون و ۵۰ هزار خط تلفن ثابت دایر است و البته توسعه این وضعیت همچنان در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: با برنامه‌های توسعه‌ای که پیش‌رو داریم ارتقای خطوط تلفن ثابت و همراه را در روستاها در نظر گرفته‌ایم تا مشکلی در وضعیت ارتباطات مناطق مختلف استان وجود نداشته باشد.

حری در پایان گفت: همه تلاش خود را برای تعالی وضعیت سامانه مخابرایت و ارتباطی در سراسر استان انجام می‌دهیم و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.