برگزاری مراسم تحلیف در ۲۰۷۰ شورای شهر و روستای خوزستان

خورنا: معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از برگزاری مراسم تحلیف در ۲ هزار روستا و ۷۰ شورای شهر این استان خبر داد.

سید کریم حسینی در حاشیه مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: امروز آخرین مرحله از انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بود که ستاد انتخابات آن را بر عهده داشت.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در ۷۰ شهر و ۲ هزار روستا برگزار شد تصریح کرد: طبق قانون امروز یک ماه بعد از مراسم تحلیف ریاست جمهوری، مراسم تحلیف اعضای شورای شهر برگزار می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: این انتخابات نسبت به گذشته بسیار پرشور و با سلامت کامل برگزار شد و دست اندرکاران انتخابات وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.

وی به تردید در صحت انتخابات شوش و ایذه اشاره کرد و گفت: با نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها، با ۱۰ درصد شمارش مجدد آرا، بازشماری آرا صورت گرفت و در ‌‌نهایت شمارش آرا در این دو شهرستان مورد تایید قرار گرفت.

حسینی با بیان اینکه خوزستان در این دوره از انتخابات، کارنامه‌ای با سلامت کامل از خود به جای گذاشت عنوان کرد: در قوانین پیش بینی شده است که همکاری و تعامل با یکدیگر همدلی را به دنبال دارد و امیدواریم با هماهنگی شورا‌ها با همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها رضایت مردم فراهم شود.