عضو شورای شهر آبادان: مردم آبادان شرایط ۳۵ سال پیش این شهر را مطلوب‌تر می‌دانند

خورنا: عضو شورای شهر آبادان گفت: متأسفانه کارکرد شورا و شهرداری آبادان در ادوار گذشته باعث شده است که مردم شرایط ۳۵ سال پیش را بسیار مطلوب‌تر از زمان حال بدانند.

عبدالحسین مکوندی از آغاز به کار شورای جدید شهر آبادان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به انصراف دیگر کاندید تصدی پست شهرداری آبادان، امیدوارم محمودرضا شیرازی، شهردار آینده آبادان در مقام مسئولیت شهرداری این شهر عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذارد.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم کاندیدای منصرف نیز در این جلسه نیز حضور پیدا می‌کرد و از خود و تصمیم خود دفاع می‌کرد تا چگونگی این تصمیم اطلاع یابیم.

عضو شورای شهر آبادان تصریح کرد: از شهردار آینده می‌خواهیم که به خواسته‌های مردم توجه ویژه و حداکثری داشته باشد و برای عمران و آبادانی این شهر از هیچ تلاشی دریغ نورزد.

مکوندی افزود: شهردار فعلی با توجه به کارنامه موفقی که از خود به جای گذاشت نظر اغلب شهروندان را به شهرداری جلب کرد و هم اکنون نیز جزیی از کاندیدای حضور مجدد در این سمت است که برای وی در هر زمینه‌ای آرزوی توفیق می‌کنیم.

وی اضافه کرد: متأسفانه به دلیل عملکرد شوراها و شهرداری‌های گذشته مردم دائم از شرایط ۳۵ سال پیش و قبل از جنگ تحمیلی آبادان به نیکی یاد می‌کنند که این یک امتیاز منفی در کارنامه شهرداری آبادان به حساب می‌آید و باید این ضعف را هر چه زودتر برطرف و جبران کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود تمام دخالت‌های سیاسی در شهر آبادان شورای چهارم با قدرت و با اتکا به مردم و رای اعضا تصمیم گیری خواهد کرد و اقدامات لازم را جهت پیشبرد مسائل عمران شهری به انجام خواهد رساند.