جاسم جادری: اغلب گزینه های استانداری خوزستان گمانه زنی رسانه ای است

خورنا: رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان خوزستان گفت: اغلب گزینه هایی که امروز برای تصدی استانداری خوزستان مطرح می شود صرفا گمانه زنی رسانه ای است.

جاسم جادری اظهار کرد: وزارت کشور هم اکنون در حال انجام مطالعات جدی و دقیق برای انتخاب استانداران سراسر کشور است و خوزستان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی در خصوص اینکه برخی رسانه ها افرادی را به عنوان گزینه های استانداری خوزستان مطرح می کنند، عنوان کرد: اغلب نام های مطرح شده صرفا گمانه زنی رسانه ای است و هنوز کسی از اسامی نهایی معرفی شده به وزارت کشور مطلع نیست.

جادری از رسانه های خوزستان خواست، بی جهت برخی افراد را برای تصدی این سمت های کلیدی مطرح نکنند زیرا این موضوع باعث می شود برخی ها بی دلیل در کارنامه کاری خود گزینه شدن برای تصدی استانداری خوزستان را ثبت کنند که این مورد ضروری به نظر نمی رسد.

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان خوزستان که از وی نیز به عنوان یکی از گزینه های تصدی استانداری خوزستان نام برده می شود، گفت: از گزینه های معرفی شده به وزارت کشور مطلع هستم ولی نیازی وجود ندارد اسامی این افراد رسانه ای شود تا دست وزارت کشور برای انتخاب فردی صالح و کاردان و دلسوز برای این سمت باز باشد.

جادری تاکید کرد: برخی محافل هم برای خود گزینه معرفی کرده اند که این موضوع مورد قبول دولت تدبیر و امید نیست و تیم انتخاب استانداران صرفا از روی کار کارشناسی صورت گرفته اقدام به بررسی گزینه های خود می کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت قصد دارد به زودی با معرفی استانداران هر استان، به نوعی بلاتکلیفی موجود در استانها را پایان دهد، عنوان کرد: با انتصاب معاون سیاسی وزرات کشور، به نظر می رسد روند بررسی گزینه های تصدی استانداری های سراسر کشور شتاب بیشتری به خود بگیرد.