سید شریف حسینی: نماینده مردم اهواز خواهم ماند

خورنا: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: معمولا گزینه‌هایی که برای استانداری خوزستان مطرح هستند کمتر به این سمت دست پیدا می‌کنند و احتمال تصدی افراد دیگر بیشتر است.

سید شریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: گزینه‌هایی برای تصدی سمت استانداری خوزستان مطرح هستند و این گزینه‌ها نیز روز به روز در حال افزایش هستند ولی تجربه ثابت کرده است که این افراد مطرح شده در رسانه‌ها کمتر احتمال دارد به این سمت برسند و گمانه‌زنی‌ها بیشتر وقت‌ها به خطا می‌رود.

وی با اشاره به اینکه خوزستان نیازمند استانداری جامع است، گفت: استانداری خوزستان جایگاه افراد با تجربه و سخت‌کوش است و به این دلیل باید کوشید تا گزینه‌ای قوی برای این سمت معرفی شود.

حسینی با اشاره به اینکه استانداری باید انتخاب شود که از استان شناخت داشته باشد، خاطر نشان کرد: باید فردی انتخاب شود که شناخت کافی از داشته‌ها و استعدادهای استان داشته باشد و به این دلیل باید حتما فرد انتخاب شده بومی باشد تا بتوان در این سمت تاثیرگذارتر باشد و موفقیت بیشتری کسب کند.

وی با اشاره به اینکه در استان خوزستان قومیت‌‌های زیادی در حال زندگی هستند، افزود: فردی باید در کسوت استانداری انتخاب شود که به همه مردم استان نگاهی پدرانه داشته باشد و قومیت‌ها را پذیرفته و به همه به صورت مساوی نگاه کند و در این صورت می‌تواند استان را به صورت متوازن پیشرفت دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استاندار آینده خوزستان باید فردی اقتصادی باشد، گفت: فردی که می‌خواهد استاندار خوزستان شود باید دید اقتصادی به امور داشته باشد و به این دلیل باید کوشید تا افراد توانمندی برای این سمت پیشنهاد شود تا یکی از توانمند‌ترین‌ها در این کسوت معرفی شود.

وی درباره تصدی سمت استانداری و پیشنهاد مجمع نمایندگان خوزستان برای خودش افزود: احساس می‌کنم در کسوت یک نماینده برای خوزستان مفیدتر هستم و دوستان به بنده لطف داشته‌اند ولی نماینده مردم اهواز و خوزستان خواهم ماند.