توسعه سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ آبفا در ۳۶ شهر خوزستان

خورنا: مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: سامانه تلفنی ارتباط مردمی ۱۲۲ آبفای خوزستان در ۳۶ شهر استان پاسخگوی سئوالات و گزارشات مربوط به اتفاقات حوزه آب و فاضلاب است.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد سامانه ۱۲۲ را مرجعی متمرکز برای راهنمایی مشترکین در حوادث آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: سامانه تلفنی ارتباط مردمی این شرکت با هدف پاسخگویی سریع، دقیق و شبانه روزی به خواسته‌های تماس گیرندگان راه اندازی شد و ظرف مدت پنج ماه گذشته از ۲۵ شهر در پایان سال ۹۱ به ۳۶ شهر استان گسترش یافت تا بهتر و سریع‌تر پاسخگوی اتفاقات هزاران کیلومتر شبکه آب و فاضلاب و هزاران مشترک مرتبط باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۷۰ هزار مشترک از خدمات آب و فاضلاب برخوردارند افزود: با بهره‌گیری از سیستم جدید و تحت وب سامانه ۱۲۲ مدت زمان پاسخگویی، انتظار مشترک، ثبت و ارجاع پرونده به شهرستان نسبت به سیستم قبلی بسیار کاهش یافته که این اقدام به منظور تسریع در ارائه خدمات بهتر به مشترکین استان صورت گرفته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان با تاکید بر پاسخگویی سریع و دقیق کاربرهای سامانه ۱۲۲ در مورد موضوعات مختلف آب و فاضلاب تصریح کرد: بعد از گرفتن آدرس مشترک و پرسش از چگونگی و نوع حادثه سریعا آدرس به منظور اعزام اکیپ تعمیراتی به واحد اتفاقات اداره مربوطه ابلاغ و در همان ساعات اولیه نسبت به رفع مشکل اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

این مسئول ضمن قدردانی از مردم استان به خاطر همکاری با این سامانه و گزارشات به موقع به این مرکز که باعث تسریع در کار و جلوگیری از هدر رفت آب شده‌اند، گفت: تمام فعالیت‌ها توسط رایانه کنترل می شود به نحوی که تمام مکالمات ضبط شده و با ایجاد یک بانک اطلاعاتی براساس شماره تلفن مشترکین آدرس‌ها ذخیره می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس همش چرت و مزخرفه هرچی تماس میگیرم هیچ کس پاسخگو نیست،همه دایورت کردن به...
  • ایمان خدایی این چه وضعیه ما داریم یا همش آب قطه... یا وقتیم وصل باشه اب و گله.... لطفا رسیدگی کنید خسته شدیم بخدا.. فاز4 بندرامام
  • احسان خادمی همش حرف الکی و قلمبه سلمبه،من زنگ زدم ۱۲۲ ،خادمی هستم به شماره ۰۹۱۶۳۵۱۴۲۵۲،اصلا نمیزاره حرف بزنی ،قطع میکنه،این طرز پاسخگویی اگر درسته ،پس تو راست میگی، دوما در جوابت میگه : الان میفرستیم،الان دو هفته است که الان نرسیده با من تماس بگیرید ،شماره و فامیلمم گذاشتم،اگر قسمت بازرسی یا صاحابی هست توی اب و فاضلاب،تماس بگیرید ،اگر نیست که باید تا سالیان سال منتظر الان بمونیم خادمی خوزستان بندرماهشهر فاز۴ بوستان ۸ شرقی
  • ناشناس ازوقتی یادم میاد مسجدسلیمان آب نداشتیم چ سالهایی ک باتانکربرامون اب میوردن هزینه ش میدادیم خاک برسرمسئولان بی لیاقت بی کفایت ۲تاسدچندکیلومتری شهرهس سدگدار سدشهیدعباسپور نفرین لعنت مردم همراتون
  • ناشناس سامانه مزخرف راه انداختن ....کسی پیگیر نیست..ایرانی یعنی همین
  • حسین عساکره بابا این چه وضعشه هر روز صبح تا ساعت ۱۰ شب آب میاد شهرک طالقانی
  • اصغر گلزاری شهرستان ایذه قطعی آب زیاد شده و البته بی برنامه وگرنه قطعی آب رو ما داشتیم از گذشته اما تو غروب قطع میشه میره تا فردا ، خاک بر سر مسولین شهرستان ایذه بکنن که واقعا باید بگم خائنین به شهر هستن.
  • ناشناس از بهبهان .چهار بار تماس گرفتیم که لوله اب داخل کوچه ترکیده.اب کوچه را برداشته نزدیک یک هفته هیچ کس سراغ نگرفت