کتاب‌های درسی در مدارس آبادان توزیع شده است

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: بین همه دانش آموزان کتاب‌های درسی توزیع شده و در این خصوص هیچ مشکلی نداریم.

سید محمد مولوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که سالن اجتماعات فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار کرد: برای بازگشایی هر چه بهتر مدارس و آموزشگاه‌های شهرستان با همکاری اعضای شورا برنامه ریزی‌های مطلوبی در دستور کار قرار گرفته است و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور بازگشایی مدارس آبادان آغاز می‌شود و طبق برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش و زنگ‌های مقرر، سه مقطع تحصیلی، مدارس این شهرستان کار خود را از سر می‌گیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در خصوص کتاب‌های درسی و توزیع آن در سطح مدارس شهرستان عنوان کرد: بین همه دانش آموزان کتاب‌های درسی توزیع شده و در این خصوص هیچ مشکلی نداریم.

وی در خصوص دیگر اقدامات این اداره در سال تحصیلی جدید اضافه کرد: همچنین ۳۹ هزار و ۵۰۰ ساعت کلاس‌های ضمن خدمت برای معلمان اداره آموزش و پرورش آبادان به طور متمرکز در سطح نواحی همجوار برگزار شده است.

مولوی با بیان اینکه در حال حاضر اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان در حال برگزاری امتحانات نهایی دوره پیش دانشگاهی بوده که در ۲۸ شهریور به پایان می‌رسد عنوان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید و برنامه‌های هفته دفاع مقدس همه مدیران اجرایی شهرستان باید در اقدامی منسجم و هماهنگ برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس و یادواره دوم مهر تلاش کنند.