همه اختیارات و وظایف هیئت مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد اروند تفویض شد

خورنا: به منظور رفع مشکلات سازمان منطقه آزاد اروند، طی جلسه فوری هیئت مدیره، همه اختیارات و وظایف رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند به حبیب‌رضا هادیان، عضو موظف هیئت مدیره این سازمان تفویض شد.

با توجه به جایگاه، شرح وظیفه و ماموریت‌های هیئت مدیره در خصوص اجرای قوانین حاکم بر این سازمان و در راستای پیشبرد اهداف سازمان و ادامه مستمر روند جاری امور اداری و مالی تمام اختیارات و وظایف رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این سازمان به حبیب‌رضا هادیان، عضو هیئت مدیره تفویض شد.

گفتنی است، این تفویض با استناد به ماده ۲۶، بند (ر) ماده ۱۷ و ماده ۱۹ اساسنامه سازمان منطقه آزاد اروند و همچنین با استناد به ماده پنج قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی جمهوری اسلامی ایران مصوب هفت شهریور ۱۳۷۲ و با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صورت گرفته است.

با توجه به ابلاغ هیئت مدیره، حبیب‌رضا هادیان ضمن حضور در این سازمان نسبت به انجام وظایف محوله اقدام و نتایج عملکرد را هر هفته به دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی و اعضای هیئت مدیره گزارش می‌کند.

هادیان عضو موظف هیئت مدیره و معاون اسبق توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند است.