بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری بندر ماهشهر

خورنا: بمناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام شهید رجایی و شهید باهنر ، بهره برداری از ۴ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری بندر ماهشهر با حضور دکتر حاج حبیب آغاجری نماینده محترم شهرستان بندر ماهشهر ، در مجلس شورای اسلامی و مسئولین محترم محلی به بهره برداری رسیدند .

به گزارش خورنا از ماهشهر؛ در مراسم بهره برداری این پروژه ها ، دکتر حاج حبیب آغاجری طی بیاناتی اظهار داشت : پروژه های مورد بهره برداری شده ، بویژه فضای سبز و درختکاری اقدام بسیار مناسب است که در روحیه و شادابی و نشاط مردم نقش بسزایی داراست و پارکهای احداث شده توسط شهرداری چهره شهر را تغییر داده و به زیبایی و سرسبزی آن جلوه خاصی بخشیده است . ایشان افزودند ، مردم خود باید بصورت خودجوش به امر درخت کاری و فضای سبز اقدام نمایند و شهرداری هم باید مردم را در این رابطه همکاری نماید . دکتر آغاجری در پایان اظهارات خود از عملکرد شهردار و مجموعه کارکنان شهرداری و اعضای شورا ی اسلامی دوره سوم قدردانی نمود و برای اعضاء شورای دوره چهارم آرزو نمود تا با تلاش مضاعف در توسعه و عمران شهر ماهشهر گام بردارند .
مهندس غلامحسین کمایی شهردار بندر ماهشهر هم طی سخنانی ، در رابطه با پروژه های مورد بهره برداری گفت : بمنظور رفاه حال شهروندان عزیز ماهشهری ، ۴ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری بندر ماهشهر ، شامل : ۱- اتصال بلوار شهرداری به اتوبان ۱۷ شهریور ۲- پارک فدک شهرک آیت اله طالقانی ۳ –پارک نشاط۱و۲ ٰ۴ – پارک گل مریم جنب اتوبان آزادی توسط کارکنان سخت کوش شهرداری و مساعدت و همکاری اعضاء محترم شورای اسلامی شهر با اعتباری بالغ بر ۱۰/۳۶۰/۰۰۰/۰۰۰ریال به بهره برداری رسیده اند . مهندس کمائی همچنین اظهار داشت احداث این پارکها میتواند نقش مهمی را در جهت پر کردن اوقات فراغت شهروندان عزیز ایفا نماید.
دراین مراسم که امام جمعه معزز شهرک آیت الله طالقانی وتنی چند از اهالی این شهرک حضور داشتند حاج آقا معرف طی سخنان کوتاهی از عملکرد شهرداری و اعضاء شورای شهر در زمینه های عمرانی و خدماتی و نیز ایجاد فضای سبز در شهرک تقدیر و تشکر نمود .
در ادامه برنامه طی مراسمی کلنگ جاده سلامت ، حد فاصل اتوبان ۱۷ شهریور تا جاده دریاچه نمک به زمین زده شد . این پروژه بطول ۲۷۰۰ متر و عرض ۴۰ متر با هزینه ای بالغ بر ۱۴۳/۳۸۸/۱۳۸/ ۲۰ احداث میگردد.در پایان دکتر آغاجری عنوان نمود احداث این جاده نقش بارزی در کاهش بار ترافیک و حمل و نقل جاده ای خواهد داشت. ایشان از عملکرد شهرداری واعضای شورای اسلامی دوره سوم تقدیر و تشکر نمود و از اعضای شورای اسلامی دوره چهارم خواست تا با تلاش مضاعفتری امر توسعه وعمران شهر بندر ماهشهررا پیگیری نمایند.