موسوی جزایری: راه‌اندازی شبکه «الاهواز» از روی تکلیف شرعی صورت گرفت

خورنا: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در آیین آغاز رسمی برنامه‌های شبکه الاهواز گفت: راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای الاهواز حرکتی در جهت انجام تکلیف شرعی است و بنده از روی تکلیف وارد میدان شدم و آن را بالا‌ترین واجب می‌دانم.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، امروز در آیین آغاز برنامه‌های شبکه ماهواره‌ای الاهواز، با اشاره به ولایت مداری مردم خوزستان به ویژه مردم اهواز اظهار کرد: راه‌اندازی شبکه الاحواز بعد از بررسی‌ها و پیگیری‌های زیاد تحقق یافت.

وی گفت: این شبکه متعلق به آحاد مردم ولایت‌مدار خوزستان به ویژه مردم اهواز است که همواره دین خود را در مقاطع مختلف به اسلام ادا کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با دفاع از راه‌اندازی شبکه الاهواز گفت: معمولا افراد سیاسی برای اهداف و مصالح خود اقدام به تأسیس شبکه می‌کنند، اما ما برای این موضوع وارد میدان نشدیم.

وی تصریح کرد: ما خود را یکی از مردم و خادم آنان می‌دانیم، دیدیم که جامعه ما به ویژه جوانان از نظر دینی، اعتقادی، فرهنگی و خبری به شدت به راه اندازی این شبکه نیازمند هستند، صبر کردیم که ببینیم آیا کسی وارد این عرصه می‌شود تا تکلیف متوجه ما نشود، اما بالاخره بنده از روی تکلیف شرعی وارد میدان شدم و آن را بالا‌ترین واجب می‌دانم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار داشت: در حالی وارد این عرصه شدم که عهده‌دار کارهای بسیاری در حوزه‌های علمیه و دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) هستم؛ اما تکلیف شرعی‌ام این بود که با توکل به خدا و توسل به ائمه معصومین (ع) کار را آغاز کنیم.

آیت الله موسوی جزایری تازه تأسیس بودن شبکه ماهواره‌ای الاهواز را به کودکی تشبیه کرد و گفت:‌‌ همان گونه که کودک در ابتدای تولد تا رسیدن به رشد نیازمند توجه و حمایت است، این شبکه نیز تا رسیدن به سایر مراحل تکاملی خود نیازمند حمایت است.

آیت الله موسوی جزایری در پایان از همه علما، نخبگان، بزرگان عشایر، شاعران، مسؤولان، روحانیانی که در نشست حاضر شدند قدردانی کرد و از تلاش‌های همه دست اندرکاران این شبکه به ویژه تلاش‌های حجت الاسلام پیمان علی‌نژاد قدردانی کرد.