۶ مسجد در ماهشهر و هندیجان بازسازی می‌شود

خورنا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماهشهر گفت: شش باب مسجد در شهرهای ماهشهر و هندیجان بازرسازی می‌شود.

حمید شویع‌نژاد با اشاره به اینکه مسجد صاحب‌الزمان هندیجان یکی از مساجد قدیمی در این شهرستان است، اظهار کرد: در این راستا و به‌منظور بازسازی و انجام تعمیرات مورد نیاز در این مسجد از طریق کمک‌های مردمی و تخصیص اعتبارات لازم اقدام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماهشهر با بیان اینکه کار بازسازی این مرکز فرهنگی با همت منصور عبادی از خادمان اهل بیت در این شهرستان در حال انجام است، تصریح‌ کرد: در این راستا مبلغ ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از طریق کمک‌های مردمی برای بازسازی این مسجد جمع‌آوری شده است.

وی اضافه‌کرد: احداث شبستان، مرکز فرهنگی، مرکز قرآنی و خانه برای خادم و امام جماعت مسجد از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماهشهر خاطرنشان‌کرد: علاوه بر این دو مسجد دیگر نیز امسال در شهرستان هندیجان بازسازی خواهند داشت که در این راستا اعتباری بالغ بر ۱۰۶ میلیون ریال به این منظور اختصاص داده شده است.

وی گفت: همچنین سه باب مسجد نیز در شهرستان ماهشهر امسال مورد بازسازی و تعمیر قرار خواهند گرفت که برای این کار نیز اعتباری در حدود ۱۰۶ میلیون ریال تخصیص داده شده است.

شویع‌نژاد با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات انجام شده در حرم امام‌زاده سید رحمان بوده است، گفت: در این راستا ۸۰۰ میلیون ریال برای انجام اقدامات زیربنایی همچون جاده و برق‌رسانی به این امام‌زاده هزینه شده است.