مجمع نمایندگان «سیدشریف حسینی» را برای استانداری خوزستان به دولت معرفی کرد

خورنا: یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس گفت: سیدشریف حسینی نماینده فعلی مردم اهواز به عنوان گزینه مجمع نمایندگان برای استانداری خوزستان به دولت معرفی شد.

این نماینده که نمی‌خواست نامش ذکر شود امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت یازهم از مجمع نمایندگان هر استان درخواست معرفی گزینه برای تصدی استانداری کرده، نمایندگان استان خوزستان با بررسی همه جوانب و با اجماع، سیدشریف حسینی را به عنوان گزینه نهایی خود به دولت معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: اکثر نمایندگان بر این گزینه موافقت کرده‌اند و این موضوع نیز رسماً به دولت اعلام شده است.

این منبع در خصوص اینکه آیا انتخاب سیدشریف حسینی چقدر احتمال دارد قطعی شود تصریح کرد: با توجه به درخواست دولت نمایندگان استان گزینه مورد نظر خود را به آنها اعلام کردند و قطعاً نمایندگان از گزینه معرفی شده خود دفاع خواهند کرد اما صدور حکم نهایی توسط دولت صورت می‌گیرد و در واقع تصمیم گیرنده نهایی خود دولت است.

این نماینده مردم خوزستان در مجلس افزود: به نظر می‌رسد در حال حاضر حسینی جدی‌ترین و یا بهتر بگوییم نزدیکترین فرد به استانداری خوزستان باشد مگر اینکه دولت بخواهد به گزینه نمایندگان توجهی نکند.

وی اظهار داشت: به هر حال تا پایان شهریورماه گزینه نهایی برخی از استانداری‌ها در کشور مشخص می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محتشم واقعا نمایندگان چند روز فکر کردن که به این گزینه رسیدند! از مجمعی که چنین انتخابی دارند نباید هم انتظاری برای پیشرفت استان داشت