نصب سیستم یکپارچه شهرسازی در مسجدسلیمان

خورنا: شهردار مسجدسلیمان از نصب سیستم یکپارچه شهرسازی در شهرداری این شهر خبر داد.

پیمان ملائی در گفتگو با خبرنگار خورنا در مسجد سلیمان، از نصب سیستم یکپارچه شهرسازی در شهرداری این شهر خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای همگامی با اهداف دولت در خصوص گسترش دولت و تجارت الکترونیک صورت می گیرد.

وی افزود: این سیستم با استفاده از محیط وب سایت شهرداری و درگاه الکترونیک بانک ملت پیاده سازی و اجرا خواهد شد.

شهردار مسجدسلیمان در خصوص مزایای به کارگیری این سیستم گفت: کاهش مراحل ارایه خدمات به شهروندان، دسترسی ۲۴ ساعته و غیر حضوری شهروندان به خدمات شهرداری، صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش مشارکت شهروندان در امور شهری، شفاف سازی عملکرد مالی شهرداری و کاهش سفرهای درون شهری و مراجعات ارباب رجوعان و در نتیجه کاهش آلاینده‌های زیست محیطی از جمله مزایای این سیستم است.

وی در شهرداری مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: هم اکنون این سیستم توسط شهرداری های مختلف کلان شهرهای مشهد، شیراز، کرج و برخی شهرهای استان پیاده و عملیاتی شده است.

ملائی ادامه داد: با رایزنی‌ها و مطالعات صورت گرفته شرکت‌های مختلف داخلی شناسایی و با تأیید توانمندی فنی هم اینک آخرین ورژن نرم افزار مذکور خریداری و در حال نصب و پیاده سازی در شهرداری مسجدسلیمان است.

وی هزینه خریداری و راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی در شهرداری مسجدسلیمان را بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ از محل درآمدهای جاری شهرداری هزینه و پرداخت شده است.

شهردار مسجدسلیمان اضافه کرد: با راه اندازی این سیستم بایگانی نوسازی ناحیه یک با شهرداری مرکزی ادغام و یکپارچه سازی شده و پاسخگویی به مراجعه کنندگان با دقت و کیفیت بالاتری انجام می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: این سیستم تا پایان شهریور ماه به صورت آزمایشی راه اندازی و پس از کسب تأییدیه‌های لازم تا پیش از پایان سال به طور رسمی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ دانوش صالحی