تولید ۳ فیلم پویانمایی با موضوع رضوی توسط نوجوانان اهوازی

خورنا: مسئول کانون پرورش فکری شماره ۵ اهواز گفت: نوجوانان اهوازی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع رضوی سه فیلم پویانمایی ساختند.

لیلا رحمانیان اظهار کرد: نوجوانان دختر و پسر عضو این مرکز با هدایت مربیان کانون سه فیلم انیمیشن با موضوع رضوی تولید کردند.

وی با بیان این که دو فیلم پویانمایی به صورت سه بعدی ساخته شده است افزود: «عروسکم گم شده» نام اولین انیمیشنی است که توسط مارال کیانی، کیمیا فرهادی، سپیده ابابیل و پرنیان عباسی زاده به صورت گروهی کارگردانی شده است.

مسئول کانون شماره ۵ اهواز، «نذری» را دومین فیلم پویانمایی ساخته به صورت سه بعدی در این مرکز معرفی کرد و ادامه داد: این انیمیشن نیز توسط بهراد روزبه عضو نوجوان این مرکز کارگردانی شد.

وی پیرامون سومین تولید پویانمایی این مرکز نیز عنوان کرد: نام این فیلم «شیرهای خشمگین» است که توسط ایلیا لرکی به صورت دو بعدی کارگردانی و ساخته شده است.

مردادماه ۱۳۹۲ نیز نوجوانان عضو کانون شماره یک اهواز، سه فیلم پویانمایی، «مار و گنجشک»، «یه روز من و مامان و بابام رفتیم مشهد» و «لانه ای در حرم» را با موضوع رضوی ساختند و به جشنواره پویانمایی رضوی ارسال کردند.