امام جمعه موقت اهواز: عدالت در رسیدگی به حاشیه‌های اهواز رعایت شود

خورنا: امام جمعه موقت اهواز گفت: انتظار می‌رود در رسیدن به حاشیه‌های شهرستان اهواز عدالت رعایت شود و به قسمت‌هایی که مطرود مانده و فراموش شده است رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهواز که صبح امروز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد اظهار کرد: دولت نهم و دهم خدمات بسیار خوب و محسوسی به مردم در تمام کشور از جمله خوزستان انجام داد.

وی ادامه داد: در خوزستان پس از پایان جنگ هر مسیری را که می‌رفتیم با کارخانه‌هایی مواجه بودیم که از بین رفته بود و باسازی آن‌ها به ذهن کسی خطور نمی‌کرد.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: ما در زیر ساخت‌ها مشکلی نداشتیم و در دولت نهم و دهم به خاطر افزایش قیمت نفت پول خوبی وارد استان شد که به دنبال آن در روستا‌ها و حاشیه آن‌ها کارهای ارزشمندی انجام شد که در دولت‌های قبل صورت نگرفته بود.

وی به کاهش اعتبارات در اواخر دولت دهم اشاره کرد و گفت: این اواخر به خاطر تحریم‌ها و حاشیه پردازی‌هایی که دولت به وجود آورد اعتبارات کاهش یافت اما این مسئله نباید باعث شود که خدمات دولت را نادیده بگیریم.

حسن‌زاده خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود در رسیدن به حاشیه‌های شهرستان اهواز عدالت رعایت شود و به قسمت‌هایی که مطرود مانده و فراموش شده است رسیدگی شود.

وی با اشاره به صحبت‌های روحانی که من با کلید آمده‌ام نه داس اظهار کرد: مقداری از تغییرات در دولت جدید طبیعی است و امیدواریم با تلاش بیشتر به مردم شایسته خدمتگزاری هستند خدمت کنیم.