گلمرادی: جلب رضایت حداکثری شهروندان از افتخارات شهرداری بندر امام است

خورنا: شهردار بندر امام خمینی (ره) گفت: اکثر قریب به اتفاق شهروندان بندر امامی از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری این شهر رضایت کامل دارند که این مسئله موجب افتخار و مباهات این مجموعه است.

علی گلمرادی اظهار کرد: تحول صوت گرفته در اجرای پروژه‌ها در شهر بندر امام (ره) بسیار مشهود و ملموس است.

وی تصریح کرد: چهره شهر بندر امام در دو سال اخیر به طور کلی تغییر پیدا کرده و پروژه‌های بسیار خوبی در این شهر بندری اجرا شده است.

شهردار بندر امام خمینی (ره) با تأکید بر نهضت خدمت‌رسانی به شهروندان، افزود: مجموعه شهرداری بندر امام تمام اهتمام خود را بر خدمت‌گذاری و جلب رضایت شهروندان به کار برده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

گلمرادی جلب حداکثری رضایت شهروندان را برگ زرینی در افتخارات شهرداری بندر امام دانست و گفت: اکثر قریب به اتفاق شهروندان بندر امامی از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری این شهر رضایت کامل دارند که این مسئله موجب افتخار و مباهات این مجموعه است.

وی شهروندان را کارشناسان و مشاوران اصلی و تأثیرگذار مجموعه مدیریت شهرداری بندر امام عنوان کرد و گفت: شهروندان بندر امامی به خوبی شهرداری را در انجام رسالت و وظایف خود همراهی و مساعدت می‌کنند و با نظرات کارشناسانه خود در موفقیت‌های به دست آمده سهیم بوده‌اند.

شهردار بندر امام خمینی (ره) حجم و کیفیت پروژه‌های اجرا شده در دو سال اخیر در این شهر را بی‌نظیر خواند و افزود: با انجام کارشناسی‌های دقیق و برنامه‌ریزی‌های مدون، نیازسنجی لازم برای پیش‌بینی و اجرای پروژه‌های زیربنایی و تأثیرگذار صورت گرفت.

شهردار بندر امام خمینی (ره)، همیاری، همفکری و مساعدت شورای شهر بندر امام در حصول به دستاوردهای اخیر شهرداری این شهر را بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: حمایت‌های شورای اسلامی شهر بندر امام و همچنین دیگر ادارات، نهادها و دستگاه‌های بندر امام و شهرستان ماهشهر تأثیر بسزایی در اجرای پروژه‌ها و جلب رضایت شهروندان داشته است.

وی با تأکید بر لزوم ادامه خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان، بیان داشت: تا واپسین لحظه‌ای که به عنوان شهردار بندر امام خمینی (ره) انجام وظیفه خواهم کرد، از تلاش برای آبادانی این شهر، خدمت به شهروندان و اعتلای نام بندر امام خمینی (ره) دست بر نخواهم داشت.