قطع مکرر آب در هفتکل/آب هم به برق پیوست

خورنا: در سه روز گذشته آب شهرستان هفتکل ۲ بار قطع شد.

به گزارش هفتکل ندا، در روز چهارشنبه به دلیل فرسودگی و شکستگی خط لوله انتقال، آب برخی محلات مانند کوی حزب الله، فرهنگیان، اسلام آباد، کوی آب و برخی مناطق دیگربه مدت بیش از چهار ساعت قطع گردید.
اما امروز جمعه بازهم به دلیل مشکلات قبلی و شکستگی خط اصلی آزبست چهار اینچ واقع در کوی شهید مهرابی منجر به قطع آب کل شهرستان به مدت بیش از ۶ساعت شد.
این مشکل که از ساعات اولیه صبح امروز اتفاق افتاد طی عملیاتی توسط نیروی های اداره آب و فاضلاب شهرستان هفتکل، ساعت ۱۳:۳۰ برطرف گردید.
با توجه به طولانی بودن مدت قطع آب و عدم اطلاع رسانی، در روز جمعه که روز خاصی برای طهارت و پاکیزگی برای مؤمنان می باشد تا با شرکت در نماز جمعه، طهارت روح خود را در این روز معنوی به پایان برسانند مشکلاتی ایجاد شده که در نماز جمعه امروز شهرستان هفتکل برخی همشهریان از آن گلایه داشتند.
فریدون احمدی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان هفتکل که در محل تعمیرات خط لوله انتقال آب حاضر بود، بعد از اتمام این عملیات فوراً خود را جهت پاره ای از توضیحات به نماز جمعه رساند و در این خصوص از شهروندان محترم عذرخواهی کرد.
وی اظهار داشت که مشکلات بوجود آمده در طی سه روز اخیر، بصورت اتفاقی و بدلیل فرسودگی در خطوط انتقال آب در سطح شهرستان بوقوع پیوست که حتماً بدلیل فشار زیاد، ابتدا باید قطع آب صورت میگرفت تا همکاران بتوانند مراحل تعمیرات را انجام دهند.