ویسی: معلوم نیست هواداران طرفدار کدام استقلال هستند!

خورنا: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، دیدار تیمش را برابر استقلال تهران یک بازی سخت و ویژه دانست.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال تهران اظهار کرد: این دیدار یک بازی سخت برای ماست؛ چرا که تیم ما از نظر روانی در شرایط خوبی نیست. در پی آن هستیم که در این دیدار با کسب حداقل یک امتیاز یا کسب ۳ امتیاز از این وضعیت و بحران خارج شویم.

وی با بیان این‌که این دیدار بین دو تیم همنام برگزار می‌شود، گفت: استقلال تیم بزرگ، ریشه‌دار و بسیار قابل احترام است. این تیم برای این‌که صدرنشین شود و ما هم برای این‌که از این وضعیت خارج شویم به دنبال امتیاز گرفتن هستیم. به نظرم این بازی می‌تواند یک دیدار بسیار خوب باشد که مردم از تماشای آن لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره محرومان و مصدومان تیمش برابر استقلال تهران عنوان کرد: در این دیدار حسن مآوی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. ضمن این‌که محمد طیبی و سهراب بختیاری‌زاده نیز محرومان تیم هستند.

ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری که ارزیابی‌تان از این دیدار چیست، اظهار کرد: استقلال و پرسپولیس تیم‌هایی هستند که همه آنها را می‌شناسند؛ زیرا بازی این دو تیم همیشه به صورت مستقیم پخش می‌شود و همه به دنبال تماشای این بازی‌ها هستند. پس مطمئنا آدم‌های بسیار معمولی هم از این تیم‌ها شناخت دارند.

وی افزود: بازی مقابل این دو تیم کار مربی را ساده می‌کند؛ چرا که نیازی نیست مربی به بازیکن انگیزه دهد و در تمرینات به خود فشار آورد. فکر می‌کنم از این نظر راحت هستیم و بازیکنان همه چیز را درک می‌کنند و با تمام وجود بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که همه‌ی کارشناسان به این موضوع اذعان دارند که تیم ما خوب فوتبال بازی می‌ک ند، گفت: ما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که باید از آن خارج شویم. در این‌جا بحث فنی مطرح نیست. ما باید از نظر روانی روی بازیکنانمان کار کنیم تا آنها به حالت قبل خود برگردند.

وی بیان کرد: همان‌طور که ساختار دفاعی‌مان خوب نیست و شاید بیشترین گل خورده را داشته باشیم اما از نظر گل زده نیز در لیگ سوم هستیم. پس می‌توانیم بازی کنیم و گل هم بزنیم. ضمن این‌که گل‌هایی را که تا کنون به ثمر رسانده‌ایم هیچ‌کدام برحسب اتفاق نبوده‌اند. مطمئنا اگر از این بازی یک امتیاز به دست آوریم می‌توانیم به حالت عادی‌مان برگردیم و دیگر این مشکلات را هم نخواهیم داشت.

ویسی خاطرنشان کرد: ما در بازی‌هایی که عقب هستیم توانسته‌ایم گل بزنیم و حتی به حریف هم نزدیک شویم ولی متاسفانه کار تمام نشده است. با وجود این همه بازیکن باتجربه در سیستم دفاعی‌مان کم‌تجربه عمل می‌کنیم و آن ضربه آخر را تیم‌ها به ما می‌زنند. البته ما روی این موضوع کار کرده‌ایم و امیدواریم از این دیدار بهتر شویم و دیگر این اتفاق برای ما نیفتد که در حالی که تیم‌مان در حال بلند شدن است یکدفعه تیر خلاص را بخورد.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این‌که چه انتظاری از هوادارانتان در این دیدار دارید، عنوان کرد: مطمئنا استقلالی‌ها به استادیوم می‌آیند اما نمی‌دانم طرفدار کدام استقلال هستند ولی مطمئنا عده زیادی طرفدار استقلال تهران هستند! به هر حال استقلال تهران نسبت به ما وضعیت مناسب‌تری دارد و اگر تماشاگران ما را حمایت کنند تا بتوانیم در این دیدار امتیاز بگیریم این موضوع به نفع فوتبال خوزستان است. در کل انتظار دارم هواداران تیم ما را تشویق و حمایت کنند تا امتیازی را که به آن نیاز داریم کسب کنیم.

ویسی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که چرا با وجود بازیکنان باتجربه سه بازی متوالی است که شکست می‌خورید و چه برنامه‌ای دارید تا از این بازیکنان باتجربه در کنار جوان‌های تیم بهره ببرید، گفت: این اتفاق برای تمام تیم‌های دنیا می‌افتد. سال گذشته تا هفته‌ی هفتم فولاد شش امتیاز داشت ولی توانست در پایان سهمیه آسیا را بگیرد. تمام تیم‌های دنیا دچار این بحران می‌شوند ولی بیرون آمدن از این وضعیت بسیار مهم است. از بازیکنانی که داریم انتظار دارم به تیم، باشگاه، خود و جوان‌ترهای تیم کمک کنند تا بتوانیم سریع‌تر از این وضعیت خارج شویم. من به خاطر چنین روزی بود که بازیکنان باتجربه‌ای از جمله بختیاری‌زاده، مبعلی، کعبی، میداوودی و کلاه‌کج را جذب کردم تا اگر تیم دچار بحران شد بتوانند به تیم کمک کنند. مطمئنا مقابل استقلال چنین اتفاقی خواهد افتاد و تیم ما روندی را که باید داشته باشد پیدا می‌کند و ان‌شاءالله دیگر وارد بحران نخواهیم شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که نبود بختیاری‌زاده در این دیدار چه تاثیری خواهد داشت، بیان کرد: نبود سهراب به ما آسیب نمی‌زند، ولی بودنش به ما کمک می‌کند. سهراب در تمرینات بسیار باانگیزه است و به تیم و جایگزین او در این دیدار کمک می‌کند. امیدوارم جایگزین او نیز خوب کار کند.