تیم کاراته بانوان نفت مسجدسلیمان فاتح مسابقات قهرمانی کشور شد

خورنا: بانوان کاراته‌کا سبک کیوکوشینماتسو شیما تیم نفت مسجدسلیمان فاتح رقابت‌های کشوری شدند.

به گزارش خبرنگار خورنا از مسجد سلیمان، بانوان کاراته‌کا سبک کیوکوشینماتسو شیما تیم نفت مسجدسلیمان در مسابقات قهرمانی کشور که روز گذشته هفتم شهریورماه در تهران برگزار شد با شایستگی عنوان قهرمانی را کسب کردند.

این مسابقات با حضور ۷۵۰ بانوی کاراته‌کا و ۱۷ تیم از استان‌های اصفهان، گلستان، کرمان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، فارس، مازندران، قم و تهران و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

تیم نفت مسجدسلیمان که با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات استانی جواز حضور در این مسابقات را به عنوان نماینده خوزستان کسب کرده بود با ۲۶ کاراته‌کا در هر چهار رده سنی حضور پیدا کرده بود.

تیم نفت در رده سنی بزرگسالان با کسب پنج طلا، یک نقره و سه برنز بر جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های تهران و قم به رده‌های دوم و سوم قناعت کردند.

در رده سنی جوانان نیز نماینده استان خوزستان موفق شد پس از نماینده تهران، با کسب ۱۲ مدال طلا، شش نقره و چهار برنز بر سکوی دومی بایستد.

در رده سنی نونهالان اما تیم نفت با وجود اینکه تنها با دو ورزشکار در مسابقات حضور یافته بود با کسب دو مدال طلا به مقام سوم رسید.

استاد طیبه عباسی مربی توانمند کاراته شهرستان که سابقه مربیگری و حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی کشورمان و قهرمانی در مسابقات جهانی را نیز در پرونده دارد هدایت بانوان کاراته‌کا تیم نفت مسجدسلیمان را در این مسابقات بر عهده داشت.