۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای راه اندازی ورزشگاه ۵ مهر آبادان

خورنا: مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از اختصاص اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی وزارت نفت برای احداث ورزشگاه ۵ مهر آبادان خبر داد.

حمیدرضا گرشاسبی ‌اظهار کرد: ۲۰ سال از زمان احداث ورزشگاه ۵ مهر آبادان می‌گذرد و سکوهای این ورزشگاه دیگر از بین رفته هستند.

وی بیان کرد: پروژه احداث ورزشگاه ۵ مهر آبادان در حالتی قرار داشت که کمتر کسی برای ساخت آن پا قدم می‌گذاشت چرا که در ابهام به سر می‌برد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان ادامه داد: با توجه به اهمیت این پروژه، مشاوره کار را به دانشگاه شهید چمران اهواز سپردیم تا کار تحقیقاتی لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: پس از تحقیقات انجام شده نتیجه ارزیابی بر آن شد که سه دهنه ورزشگاه باید تخریب شده و مابقی ستون‌ها باید مقاوم سازی شوند.

گرشاسبی اعلام کرد: در حال حاضر دیوارکشی و محوطه سازی ورزشگاه انجام شده و پیست و سکوهای آن راه اندازی شده است.

وی افزود: برای احداث این ورزشگاه ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از وزارت نفت دریافت کردیم و از هفته آینده کارها توسط پیمانکار جدید آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در خصوص ورزشگاه شهید جهان آرا خرمشهر عنوان کرد: این ورزشگاه زمانی در استخری از آب وجود داشت که اکنون کار بتون ریزی آن انجام شده و در حال حاضر سکوهای بال چپ و راست آن احداث شده است.

وی با بیان این که در سال جاری ۳ میلیارد اعتبار در این پروژه تزریق شده است، گفت: با توجه به بزرگی و اهمیت کار این پروژه به شرکت تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش سپرده شده است.