جذب اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریالی در دوره سوم شورای اسلامی شهر دزفول

خورنا: فرماندار دزفول گفت: یکی از ارقامی که با تلاش اعضای شورای اسلامی شهر دزفول در دور سوم جذب و در کارهای عمرانی تخصیص داده شده حدود ۷۰۰ میلیارد ریال بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عبدالرضا احسانی‌نیا پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خدمات اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهر دزفول که در محل سالن آمفی تئاتر پارک دولت این شهرستان برگزار شده اظهار داشت: مردم بهترین میزان برای ارزیابی مسئولان هستند که می‌توانند در کمک به همه کارگزاران دولت به ویژه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا مؤثر باشند.

وی افزود: هر فردی با هر مسئولیت و جایگاه خاص خود باید به مردم کمک کرده و خود را خادم راستین این مردم دانسته و در نهایت خوبی را به کار گرفته که همین خوبی‌ها اساس جاودانگی انسان‌ها را رقم زده و هم در این جهان و هم در سرای باقی یار و نجات بخش انسان خواهد بود.

وی ابراز داشت: اعضای دوره سوم شورای اسلامی این شهر همواره یار و مددکار مردم و دیگر مسئولان شهری بوده و هیچگاه در تصمیمات خود عجولانه  رفتار نکرده و در همه حال نهایت اعتدال و عدالت را به کار گرفته‌اند.

فرماندار ویژه دزفول اعلام داشت: دزفول شهری در حال توسعه و تعالی است که شور و نشاط مردمی در آن به وضوح مشاهده می‌شود که این بسترسازی توسط اعضای دوره سوم شورای اسلامی این شهر فراهم شد.

احسانی‌نیا گفت: به اعضای منتخب دوره چهارم پیشنهاد داده که پیگیر مطالبات مردم از سطح استان و از محل اعتبارات ملی بوده و تلاش‌های اعضای دور سوم را ادامه داده تا بتوانید حق مردم را گرفته و آنان را راضی کنند.

وی اذعان داشت: اگر بتوانیم از سپرده‌های مردم شهرستان دزفول که در بانک‌ها پس انداز شده استفاده بهینه داشته باشیم به راحتی می‌توانیم طرح‌های عمرانی را به پیش برده و نرخ بیکاری را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات اعضای شورای اسلامی شهر دزفول در دوره سوم این شهر برنامه‌های فرهنگی متنوعی به مناسبت هفته دولت نیز برگزار شد.